Geen terugkoppeling Community bug melding

  • 31 May 2023
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ALOHA..! 👋

 

📲

 

Mijn vraag gaat deze keer eingenlijk voor mezelf weer over het geen (terugkoppeling) gehad vanaf het (XXXX) email contact-support team, want ik had eerder al een tijdje geleden een feedback ! met een bug foutje rapport gegeven en plus als foto toe gestuurd aan hun hulp-services team, maar helaas en jammer genoeg kreeg ik nog nauwlijks toch steeds geen andwoord meer van hun op mijn vragen via (gmail.com)..?

 

🤔

 

Graag..! wilden ik alleen even weten van jullie t-mobile team vooral moderators, of ze het heeft behandeldt en doorgenomen met die oorzaken/oplossingen vanuit hun techneuten/developers team, dus als gelezen en goedgekeurd gemarkeerd, want dat zijn voor mij goed genoeg en voldoende punten geweest persoonlijk natuurlijk..?

 

❔

 

Foto link als JPG SD kaart bestand..

 

👇

 

https://mail.google.com/mail/u/0/s/?view=att&th=18780dde0f22c488&attid=0.1&disp=attd&realattid=18780d42f2dcb3fabc41&safe=1&zw

 

?_?

 

Groeten - ❗️

 

Huyar,

 

🙋

 

Moderator edit: het e-mailadres dat je deelde, is een adres dat bestemd is voor intern gebruik en niet voor externe vragen of doeleinden. Bedankt voor je begrip! 

 

 

Jason van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Huyar_2070, wij hebben geen e-mail met bugs en beschrijvingen ontvangen. Het e-mailadres dat jij benoemt, is ook niet bestemd voor deze doeleinden, maar is een adres dat voor interne zaken gebruikt wordt. Ik wil je vriendelijk verzoeken om het voortaan via een topic (zoals nu) aan te kaarten, dan kunnen wij het verder oppakken. Enorm bedankt voor het inzichtelijk maken van een eventuele bug: kun je nog eens beschrijven wat er precies fout gaat? 

Jouw link kan ik niet volgen; ik krijg fout 404 te zien en kom op een foutmeldingspagina.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Huyar_2070, wij hebben geen e-mail met bugs en beschrijvingen ontvangen. Het e-mailadres dat jij benoemt, is ook niet bestemd voor deze doeleinden, maar is een adres dat voor interne zaken gebruikt wordt. Ik wil je vriendelijk verzoeken om het voortaan via een topic (zoals nu) aan te kaarten, dan kunnen wij het verder oppakken. Enorm bedankt voor het inzichtelijk maken van een eventuele bug: kun je nog eens beschrijven wat er precies fout gaat? 

Jouw link kan ik niet volgen; ik krijg fout 404 te zien en kom op een foutmeldingspagina.

Reageer