Jouw mening is waardevol!

  • 6 March 2023
  • 0 reacties
  • 101 Bekeken
Jouw mening is waardevol!

Hoi iedereen,

 

Om te beginnen wil ik mij eerst kort voorstellen. Mijn naam is Jade en ik volg de opleiding Communicatie & Multimedia Design. Binnen het webcare team voer ik de komende maanden mijn afstudeeropdracht uit.

 

Mijn afstudeeropdracht gaat over het verbeteren van de gebruikerservaring van de community platformen en daarbij kan ik jullie hulp heel erg gebruiken. Ik ben nu nog druk bezig met onderzoek, waarbij een enquête past. Zo kan ik precies achterhalen wat er volgens jullie goed is, wat beter kan en wat jullie missen. Vervolgens ga ik aan de slag met een prototype/concept dat mooi aansluit bij jullie wensen.

 

Vul nu de enquête in! 

invullen kan t/m 13 maart.

 

FAQ

Blijven de antwoorden anoniem?

Ja zeker! De antwoorden zijn slechts bedoeld voor mij. Zo krijg ik een beter beeld van wat jullie huidige ervaring is en hoe die verbeterd kan worden.

 

Wat wordt er gedaan met de antwoorden?

De antwoorden gebruik ik als leidraad voor de rest van mijn onderzoek. Alle keuzes en stappen die volgen in mijn proces, zijn er om te voldoen aan jullie gebruikerswensen. Samen met de kennis die ik heb opgedaan in mijn opleiding, zal ik een passend re-design van de community maken.

 

Wat is de deadline?

​​​​​Ik wil graag alle inzichten verzamelen, zodat ik 13 maart aan de slag kan met de volgende fase in mijn project. Je hebt dus zeker nog de tijd om de enquête in te vullen.​

 

Ik wil iedereen die de enquête gaat invullen, alvast heel erg bedanken! Hiermee help jij mij enorm met mijn onderzoek.


0 reacties

Geen reactie

Reageer