Beantwoord

Toch ongelooflijk dat je bij T-mobile niet met credit card kan betalen !


Ik blijf me toch verbazen dat een bedrijf als T-mobile niet de mogelijkheid aanbiedt om met creditcard je facturen te betalen maar alleen met IDEAL, wat met geen enkele buitenlandse bank werkt. Nederland is ook het enige land ter wereld die IDEAL gebruikt, helemaal geen enkel ander land heeft van dat achterlijke besluit last. 

Dat jullie verder achterlijke besluiten nemen moet je uiteraard zelf weten, maar het zou wel erg klantvriendelijk zijn om je klanten de mogelijkheid te bieden om te kiezen hoe ze betalen !!! 

Als ik nu een rekening wil betalen moet ik inloggen bij T-mobile, de rekening(en) downloaden, de bic code van t-mobile die ontbreekt op de factuur even op het internet opzoeken. Nu inloggen bij mijn bank en alle gegevens invullen en betalen. Dat moet toch makkelijker kunnen heh ??? 

De enige andere bedrijven waar ik dit soort achterlijk betalingsbeleid aantref is overigens bij zorgverzekeraars, ook zo'n stelletje klant onvriendelijke k bedrijven die erger zijn dan de overheid zelf ! 

Hoe moeilijk kan het anno 2021 zijn om je klant de mogelijkheid aan te bieden met creditcard te betalen ? 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 June 2021, 14:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Nou nou… de toon van dit bericht had wel iets anders gemogen… “achterlijke”, “k bedrijven”… 

 

Hoe dan ook: Ik zou zelf ook graag zien dat T-Mobile een optie geeft om te betalen met MasterCard/Visa/etc. Ik gebruik zelf altijd een creditcard, maar T-Mobile moet dan weer via een incasso. Onhandig allemaal. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ErwinO2 

IDEAL is gewoon een simpele betalingsmethode voor Nederlandse banken om je facturen te betalen. En ja, het is jammer dat dit niet voor buitenlandse banken is maar waarom kies je dan niet voor automatische incasso? Dan kan je ook gewoon een IBAN uit de EU opgeven voor incasso.

In de T-Mobile winkels kan je volgens mij wel met een creditcard betalen en naast zorgverzekeraars zijn er ook heel wat andere bedrijven die dit zo aanpakken 🙂

Reputatie 7
Badge +14

T-Mobile biedt abonnementen aan voor de Nederlandse markt. Daar hoort ook een NL adres en NL bankrekening bij. Ook automatische afschrijving is onderdeel van je contract. Mocht dat een keer mislukken is er inderdaad een Ideal optie om alsnog je factuur te betalen. En anders kun je inderdaad ook het bedrag handmatig overschrijven.

Vergeet niet dat Creditcard maatschappijen 2-5% commissie vragen voor betalingen die via hun boeken lopen, dus dat verhoogd de kostprijs van de bedrijven waar jij je product koopt. 

Wat hier met name opvalt in de antwoorden van T-Mobile KLANTEN "SERVICE???" is dus exact wat mijn bezwaar is tegen T-Mobile ! HET IS NIET KLANTVRIENDELIJK !

HET IS NIET KLANTVRIENDELIJK OM JE KLANT NIET ALLE BETALINGSMOGELIJKHEDEN AAN TE BIEDEN EN HET IS NOG KLANTONVRIENDELIJKER OM VERVOLGENS TE GAAN VERTELLEN DAT JE KLANT NIET MOET ZEUREN EN JULLIE HET BUREAUCRATISCHE SYSTEEM ZO IN STAND ZULLEN HOUDEN. 

Ook hoor je steeds weer hetzelfde domme sprookjeS verhaal over kosten met credit cards. 

Het interesseert mij als klant geen R of er commissie wordt berekend ik wil makkelijk kunnen betalen en ik wil pertinent van geen enkel bedrijf een automatische incasso ! ZEKER NIET VAN ZORGVERZEKERAARS OF TELECOM BEDRIJVEN. 

 

Ik blijf me toch verbazen dat een bedrijf als T-mobile niet de mogelijkheid aanbiedt om met creditcard je facturen te betalen maar alleen met IDEAL, wat met geen enkele buitenlandse bank werkt. Nederland is ook het enige land ter wereld die IDEAL gebruikt, helemaal geen enkel ander land heeft van dat achterlijke besluit last. 

Dat jullie verder achterlijke besluiten nemen moet je uiteraard zelf weten, maar het zou wel erg klantvriendelijk zijn om je klanten de mogelijkheid te bieden om te kiezen hoe ze betalen !!! 

Als ik nu een rekening wil betalen moet ik inloggen bij T-mobile, de rekening(en) downloaden, de bic code van t-mobile die ontbreekt op de factuur even op het internet opzoeken. Nu inloggen bij mijn bank en alle gegevens invullen en betalen. Dat moet toch makkelijker kunnen heh ??? 

De enige andere bedrijven waar ik dit soort achterlijk betalingsbeleid aantref is overigens bij zorgverzekeraars, ook zo'n stelletje klant onvriendelijke k bedrijven die erger zijn dan de overheid zelf ! 

Hoe moeilijk kan het anno 2021 zijn om je klant de mogelijkheid aan te bieden met creditcard te betalen ? 

 

 

 

Hallo @ErwinO2 

IDEAL is gewoon een simpele betalingsmethode voor Nederlandse banken om je facturen te betalen. En ja, het is jammer dat dit niet voor buitenlandse banken is maar waarom kies je dan niet voor automatische incasso? Dan kan je ook gewoon een IBAN uit de EU opgeven voor incasso.

In de T-Mobile winkels kan je volgens mij wel met een creditcard betalen en naast zorgverzekeraars zijn er ook heel wat andere bedrijven die dit zo aanpakken 🙂

OFTEWEL, WAQQAS JE WERKT WEL BIJ DE KLANTEN SERVICE MAAR HET WOORD SERVICE BEGRIJPEN JULLIE NOG STEEDS NIET ZO GOED…..

T-Mobile biedt abonnementen aan voor de Nederlandse markt. Daar hoort ook een NL adres en NL bankrekening bij. Ook automatische afschrijving is onderdeel van je contract. Mocht dat een keer mislukken is er inderdaad een Ideal optie om alsnog je factuur te betalen. En anders kun je inderdaad ook het bedrag handmatig overschrijven.

Vergeet niet dat Creditcard maatschappijen 2-5% commissie vragen voor betalingen die via hun boeken lopen, dus dat verhoogd de kostprijs van de bedrijven waar jij je product koopt. 

GOH, HET IS TOCH MOEILIJK HEH OM SIMPELE VERZOEKEN VAN KLANTEN OM JE SERVICE ALS BEDRIJF TE VERBETEREN OP TE PAKKEN EN VERANDERINGEN DOOR TE VOEREN ! NEE, WE GAAN DAN DE KLANT VERTELLEN DAT HET TOCH OP DE BUREAUCRATISCHE MANIER MOET. KOMEN DE MEDEWERKERS BIJ DE KLANTENSERVICE SOMS VAN DE UWV OF DE BELASTINGDIENST ? HET LIJKT ER NAMELIJK EEN BEETJE OP ! 

Reputatie 7
Badge +14

 

Beste @ErwinO2  Altijd fijn dat je helemaal begrijpt hoe 

Say Something Nice Day werkt  community.t-mobile.nl/huiskamer-514/…
 
klantvriendelijkheid werkt 2 kanten op of weet jij niet wat  fatsoenlijkheid is? 

Prettig  dag en geniet van het leven.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ErwinO2 ,

Je toon is niet de meest fatsoenlijkste, heb toch even een puntje voor jou. Als je goed kijkt bij de reacties kun je zien dat het allemaal medeklanten zijn  die reageren. Zij steken er veel vrije tijd in om de klanten snel verder te helpen op deze community. Deze is gebaseerd op klant helpt klant, komen zij er niet uit dan springt een moderator(medewerker van T-Mobile) bij.

Reputatie 7
Badge +4

Als u niet wil…

Kijk ook even in de huisregels van deze klant helpt klant community. Zo houden we het leuk en gezellig voor iedereen en kunnen we op een waardige manier gezamenlijk nadenken over oplossingen of verbeterpunten. Dat heeft in het verleden al laten zien dat T-Mobile open staat voor feedback van klanten. dat werkt wel 2 kanten op. Zullen we opnieuw beginnen?

Reputatie 7
Badge +5

@ErwinO2en @4d6172696f ??

Het is jullie keuze om per creditcard de betaling af te handelen.

Dat je daardoor meer handelingen moet verrichten is inherent aan die keuze.

Je hebt met die credit kaart betaling wel voordeel. “Als je Tmobile laat vallen is het wel verzekerd” :laughing: