Beantwoord

Topic beantwoord door moderator...???

  • 8 July 2022
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Reputatie 3

Hallo,

het valt mij op dat vele topics worden gemarkeerd als “Antwoord” door een moderator.

Heel vaak zie je dat de vraag van TS niet beantwoord is, maar wel door een moderator als zijnde het gemarkeerde antwoord is door hem/haar als “Antwoord is gegeven.
Daarna zie je dat er nog vele andere vragen worden gedaan in het betreffende topic en ook antwoorden worden gegeven welke vaak wel de oplossing bieden voor het TS probleem.

@Lisa is de koningin hiervan...bonus per “Beantwoord” topic? Of aan jullie managers laten zien dat jullie alles onder “controle” hebben…?

Waarom doen jullie dit, schept een hoop verwarring zo.

icon

Beste antwoord door Lisa 14 July 2022, 15:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Timo78, ik kan je allereerst zeggen dat dit zeker niet met targets te maken heeft! Ik geef je graag iets meer toelichting. Soms is een best answer echter noodzakelijk, ook al is/kan deze nog niet volledig (zijn), juist om eventuele meelezers alvast op weg te helpen. Het is bedoeld om dan losstaande topics van een groen veldje bovenin te voorzien zodat users kunnen checken wat een (mogelijke) oplossing is.

Ik kan je daarnaast melden dat we een stijging zien in de aantallen qua antwoord-gegeven-door-user en hier zijn we dan ook zeer bewust mee bezig. Hopelijk heeft dit jou wat meer duidelijkheid gegeven! 😊