Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

Reputatie 5
Ik heb nog een suggestie!
Het toevoegen van een inactiviteit timer die automatisch, na bv 4 uur geen activiteit, de decoder in standby zet.
Dit bespaart netwerk en stroom verbruik voor de klant, en meer capaciteit voor T-Mobile. Er zijn genoeg mensen die de decoder niet uit zetten.

Tevens het handmatig instellen van output resolutie in de decoders. Soms wil je kunnen forceren om een bepaalde resolutie uit te sturen, handig als je de decoder wilt aansluiten op een scherm die niet 1080i ondersteund.
Hey @Pilovali, jij ook hier? 😎😝

Ik heb ik nog een suggestie. Een SSO koppeling tussen My T-Mobile en de webmail. Nu moet je twee keer inloggen.
Sinds maart '19 zou het mogelijk zijn om RTL zenders te pauzeren, de mail heb ik net pas binnen gekregen en alles doorgelezen.
Maar rtl4 en rtl7 kan ik niet pauzeren, er komt dan een error melding in beeld,
"Error, er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het later nog eens".
Echter doet deze functie het ook niet op de npo zenders, waar volgens de pagina dit al langere tijd moet werken ?

Misschien kunnen jullie dit aanpassen zodat deze functie alsnog gaat werken?
Ik heb een interactieve tvbox , zonder opnemen.
Maar volgens de instructies is dit ook niet perse nodig.

Graag hoor ik van jullie of van anderen waar dit aan kan liggen, en of meerdere hier "last" van hebben?
Reputatie 7
Hi @JessicaRayna, hmm dat is gek, ik heb deze foutmelding nog niet van andere klanten gehoord. Maar geen zorgen, ik vermoed dat een 'powerflip' van je TV Box voldoende is. Zou je onderstaande stappen eens uit willen voeren? Ik hoor graag of het geholpen heeft!

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Hey Jullie gebruiken geen buffer in tv-anyware.nl
als je een buffer zou maken heb je gewoon goed stabiel beeld inplaats van deze haper/flikkering.

Hoi,

Ik zou graag de mogelijkheid zien dat de tv-boxen via hdmi de tv kan bedienen, waardoor je de tv codes niet meer nodig hebt, maar gewoon de volume van de tv harder en zachter kan zetten doormiddel van hdmi verbinding.

Hoi T-mobile,

Ik gebruik de app wel eens om voetbal mee te kijken via de chromecast ,echter is dit haast niet te volgen doordat de beeldverversing vrij laag is. Bij de concurrent Ziggo is de verversing vele malen beter in de app waardoor daar voetbal vrij helder gevolgd kan worden.
Zijn er nog voornemens om de beeldverversing van de TV-anywhere App te verbeteren?

Mvg,
Don
Dit lijkt me toch wel een eerste vereiste.
Vrije schop en pas weer normaal beeld als ie er al in ligt?
Dit is bij Ziggogo echt 100% vloeiend, op computer en op iphone.
@Zwaantje1970
Wij zijn nu ook van plan over te gaan stappen van Ziggo naar T-Mobile Thuis, uiteraard voor de kortingen, minder kosten... Hollander, meer voor niets :)

Onderstaande punten lijken ons heel erg belangrijk om te hebben, zeker omdat het mogelijk is, wat we nu ook kunnen zien. Dus ik hoop wel dat T-Mobile Thuis daar iets mee doet en hun programmeurs goed inzetten om de boel snel op orde te krijgen.

Dit is wel een gemis!!
- Series opnemen, is niet mogelijk.
- Terugkijken gemiste zenders, maar beperkte keuze (je krijgt toch wel een volledige NPO gemist?)
- Terugkijken TV gids niet mogelijk (dat is nu juist makkelijk als je iets wil terug kijken!!)
- Overzicht TV gids niet mogelijk om per dag vooruit te kijken (oeps, iets wat ik nu elke dag wel doe)

Met glasvezel moet het wel mogelijk zijn om meer zenders op te nemen
- Maar 2 zenders tegelijk opnemen.

Programmeurs, opschieten, dit moet toch gewoon in je app zitten
- Opnemen via TV anywhere App niet mogelijk, heel onhandig (maar ook flink balen hoor!!!)

Vinden wij niet belangrijk, maar kan me voorstellen dat anderen dit wel belangrijk vinden
Netflix en Videoland app niet aanwezig


T-Mobile Thuis heeft dus nog wat te doen. Merk dat we met veel dingen wel achteruit gaan, veel is niet zo erg maar sommige dingen wel. Het ligt dus echt aan de prijs en wat we er voor krijgen!!
@Pilovali
Ik sluit me hier helemaal bij aan! En T-Mobile Samen kunnen toevoegen aan het abonnement en als we dan toch bezig zijn, T-Mobile Extra punten sparen 😛
Reputatie 2
Dit is een mooie toevoeging aan onze wensenlijstje.
Hopen dat ze dit oppakken.
Ik weet nog niet of deze functionaliteit is genoemd, maar wat zou het fijn zijn als gebruikers zelf de Entone TV box (met opnamemogelijkheid) kunnen resetten naar fabrieksinstellingen. Nu moet deze fabrieksreset nog door T-Mobile uitgevoerd worden.
Windows UWP app zou erg fijn zijn. Dan heb je zowel de Laptop/Desktop als Tablet als Telefoon als Xbox te pakken. Vooral die laatste zou fijn zijn. Scheelt me weer een kastje wat stroom kost ;)

Er is al een iOS app. Misschien de developers eens laten kijken naar de Windows Bridge for iOS?
https://developer.microsoft.com/en-us/windows/bridges/ios
Reputatie 7
Hi @peugeotgti, bedankt voor de feedback, ik heb deze inderdaad verplaatst naar onze Wishlisht zoals @Marcel1981 aangeeft!

Goedendag,

 

Wat heel irritant is dat de tijd niet in beeld staat, in het verkorte menu, daarnaast klopt de begin en eindtijd van programma ook zelden

En 1 of zinnen programma omschrijving zou toch ook moeten kunnen passen 

Mvg

Erik

Reputatie 1
Ik zie dat er een aardige hoeveelheid tekst staat hierboven dus sorry als ik nu iets vraag of voorstel wat al hierboven aangekaart is. Maar wat ik miste op de afstandsbediening is een knop om van AV-kanaal te wisselen. Heb een chromecast die is aangesloten op een andere uitgang. En moet nu steeds de afstandsbediening van de tv zelf gebruik om van uitgang te kunnen wisselen.

Zou makkelijiker zijn om dat met dezelfde afstandsbediening te kunnen doen. Heb vooralsnog geen smart tv dus wellicht hebben maar weinigen ermee te maken. Maar ben er ook al aan gewend, dus zou eerder een kleine bonus zijn dan een revolutionaire aanpassing
Reputatie 3
Badge
Hoi T-mobile,

Ik gebruik de app wel eens om voetbal mee te kijken via de chromecast ,echter is dit haast niet te volgen doordat de beeldverversing vrij laag is. Bij de concurrent Ziggo is de verversing vele malen beter in de app waardoor daar voetbal vrij helder gevolgd kan worden.
Zijn er nog voornemens om de beeldverversing van de TV-anywhere App te verbeteren?

Mvg,
Don


Dit was mij ook al opgevallen. Het lijkt erop dat de streams teruggebracht zijn naar max 20 frames per seconde. Wat een irriterend schokkerig beeld geeft.
Hoi Renald.

Welke afstandsbediening heb je? Op die van mij (die bij de interactieve decoder hoort) zit links onderin (onder de 7) een knopje met een punt erop, waar 'input' boven staat. Daarmee kan ik overschakelen van de TV op HDMI 1 naar de Xbox op HDMI 2 (of iets anders op HDMI 3 als ik daar iets op aansluit) etc.
Reputatie 2
Hallo,

Hier een trouwe klant van Vodafone Thuis, al vanaf de dag dat in onze woonplaats de formule 1 race ter promotie van glasvezel werd gehouden door Vodafone. Per 3 maart 2017 ga ik Vodafone Thuis / T-Mobile Thuis verlaten en stap ik over naar een andere provider.

Ik heb nog enkele feedback die jullie mee kunnen nemen om jullie toekomstig product nog beter te maken:

Televisie:

- Lever in de toekomst uitsluitend nog HD-tv ontvangers die beschikken over de mogelijkheid om in de cloud op te nemen (of optioneel op een HDD). Vooralsnog bieden jullie opnemen nog als extra mogelijkheid, maar ik ben van mening dat een beetje provider dit anno 2017 toch wel standaard mag gaan aanbieden. Concurrenten doen het niet snel, dus hier kunnen jullie op in springen. Ook de mogelijkheid om tegelijktijdig meer programma’s op te nemen kan prettig zijn.

- Maak de televisieontvangers op korte termijn ook geschikt voor 4K. Dit zal voorlopig nog niet zo’n snel vaart nemen maar de toekomst is dichtbij.

- Zorg ervoor dat het ook mogelijk wordt om online via een responsive HTML5 website naar televisie en opnames te kunnen kijken. Mensen zijn steeds vaker onderweg of ze gebruiken steeds minder hun interactieve ontvangers voor het kijken van tv.

- Lanceer een vergelijkbare dienst als de 7-dagen terugkijkservice van KPN en Ziggo.

- Organiseer een enquête waarin klanten hun voorkeuren voor zenders in het basispakket kunnen doorgeven. Jullie proberen natuurlijk een zo breed mogelijk assortiment door te geven, maar ik ben benieuwd wat mensen nu echt graag willen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Internet:

- De toekomst is hier. Zorg ervoor dat alle toekomstige modems uitgerust zijn met 5GHz / 802.11ac ondersteuning.

- De mogelijkheid om een gescheiden gastennetwerk aan te maken op de modem.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Extra’s:

- Geef klanten Knippr, Netflix of Spotify cadeau op het moment dat ze zowel vast als mobiel diensten bij jullie afnemen.

- Dubbele data, goedkoper abonnement, gratis onderling bellen, verzin het maar. Kom met nog wat extra’s voor de combi-klanten.

- Wellicht is het ook een idee om een virusscanner mee te leveren bij de vaste diensten. Ik ben van mening dat mensen hier zelf voor moeten zorgen maar schrikbarend genoeg kom ik nog altijd veel mensen tegen die geen virusscanner hebben of een hele slechte virusscanner, simpelweg omdat ze niet bereid zijn om geld uit te geven aan een virusscanner.

- Zorg ervoor dat ook op social-media genoeg medewerkers te vinden zijn met kennis over de Thuis dienst. Bij voorkeur ook per livechat bereikbaar.
Graag zou ik willen zien dat T-Mobile hun glasvezelnetwerk gaat upgraden naar 1000/1000 zoals Tweak het nu al doet.

Vriendelijke Groeten
Reputatie 2
@Anoeska1969 begintijd kun je aanpassen in instellingen >video en audio (extra tijd voor opname)

Weet jij of er ook een zoekfunctie is om programma's te kunnen zoeken in de gids?
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Fiekert123, thanks voor je suggestie! Ik voeg het meteen toe aan de wensenlijst. Overigens kleine kanttekening erbij: in principe leveren we onze streams op 1080i en 1080p; maar ik begrijp je punt en zal het verschil unicast/multicast erbij benoemen! 😉

Ik zou graag korting willen op T-Mobile voor thuis wanneer ik ook mobiel klant ben bij T-Mobile (net als Telfort doet).
Reputatie 7
Badge +4
Nee. Voor zover ik weet is deze niet op de decoder aanwezig.
Reputatie 7
Badge +4
Mooi dat begin gemist er is. Echter is de dienst erg beperkt. Bij Telfort/KPN kun je verder terug begin gemist kijken. Hiermee doel ik op een programma dat in de afgelopen 24 uur is uitgezonden alsnog kunt kiezen vanuit gids. Bij T-Mobile kan enkel het huidige programma gekozen worden.

Programma gemist is zeer beperkt. Dat RTL er nog niet op zit is een gemis. Maar ook andere (niche)zenders worden bij andere providers aangeboden. Zo kon bij Ziggo ook via Fox gemist gekeken worden naar het hele seizoen van the Walking Dead.

Apps, zoals Videoland, Amazon Prime en Netflix gebruiken via de box.

Audiostream bij TV kanaal zelf kiezen. Nu wordt over het algemeen (nog steeds) enkel 1 geluidsstream doorgegeven. Dit terwijl het mogelijk zou moeten zijn om zelf te kiezen. Cartoon Network, Disney XD en Disney Channel kennen bijvoorbeeld bij ZIGGO de mogelijkheid om ook te kiezen voor een audiostream met de Engelse taal in plaats van de vreselijk irritante en slechte dubs. Zonde dat die keuze ontnomen wordt, want dit wordt door de maatschappijen wel aangeboden en ondersteund.