Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

Reputatie 7
Aha helder! Toegevoegd als volgt:

Inlogtoegang tot Ziggo Sport totaal TV app, net zoals FOX Sports GO, bij Ziggo Sport pakket.


Bedankt voor deze nieuwe 'wish'. 🙂
Wanneer kan ik een timer verwachten op mijn setupbox voor Tmobile thuis? Lijkt me in deze tijd van energiebesparing redelijk relevant.
Reputatie 4
Hey @Deddiekoel! Dat is best een goed idee! Ik hoop dat we dit in de toekomst mogen verwachten. 😄

Bedankt voor je uitgebreide feedback @tiemen97! Het probleem met de chatbot heb ik meteen aangekaart! Mag ik weten of je de klantenservice van T-Mobile Thuis hebt gebeld: 0800-0092? Ik heb dit nummer zo juist gebeld en er wordt geen telefoonnummer gevraagd. Wanneer je de algemene klantenservice voor mobiel belt, dan krijg je deze check wel. Weet dat ik je feedback waardeer, hiermee zullen we onze diensten blijven verbeteren!
Reputatie 7
Hoi @jandev, welkom op het forum!

Ik heb je bericht in dit topic gezet. Hier verzamelen we alle goede ideeën voor Thuis. Jouw 'wens' staat er ook bij! 🙂
Reputatie 2
Een afstandsbediening die radiografisch werkt met de Aria box. Momenteel kan de box niet in een afgesloten ruimte bedient worden. Waarbij ik dat bij Ziggo wel gewend was met de Horizon box.
Nu moet het kastje in het zicht geplaatst worden wat ik toch vervelend en niet netjes vind.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marcel1981,

 

Dat is inderdaad erg jammer, we voegen wel met enige regelmaat nieuwe zenders toe aan de lijst. Ik hoop oprecht dat Radio NL daar binnenkort tussenzit! Het is niet precies hetzelfde, maar mocht het enig alternatief bieden: Stingray biedt ook Nederlandstalige radiozenders aan. Deze zijn bij ons te vinden op kanalen 1914, 1940 en 1948.

Reputatie 7
Update:

Niet alleen spoelen bij opnames maar ook tijdstip selectie of per 5 minuten

Dit is mogelijk! Je kunt door 100 in te toetsen gevolgd door OK een uur na het begin van je opname belanden. Zo betekent 030 [ok] een half uur na het begin starten. Je hoeft hier dus niet meer voor te spoelen! :D

De nieuwe zender Viceland, komt deze ook beschikbaar bij Tmobile Thuis?
Zou het ook wel fijn vinden om opnames op de iPad te kunnen kijken!
Opnames van de box beneden boven kunnen kijken via de extra tv box!
Reputatie 7
Hoi Angela221 en DaveD1109, leuk dat jullie meedenken en jullie wensen hier plaatsen. Ik heb ze toegevoegd aan de lijst! Wel een kanttekening voor DaveD1109: opnames worden lokaal opgeslagen, op de TV Box zelf. Hierdoor zal het erg lastig worden om deze op een andere TV Box of via TV Anywhere beschikbaar te maken. Het is niet onmogelijk, maar een snelle oplossing verwacht ik hier niet. Wel een tip: Zo'n TV Box is niet groot en makkelijk los te koppelen. Je kunt deze dus voor een keertje best op een andere TV aansluiten. Geen permanente oplossing natuurlijk, maar voor een enkele keer zeker een optie! 🙂
Beste T-Mobile Thuis,

Is het mogelijk dat jullie trackinfo toevoegen aan de Stingray muziek zenders, zodat deze verschijnen op mijn televisiescherm ? Ik heb bij iemand met Ziggo gezien dat bij de Stingray radiozenders deze eigenschap wel bestaat.

Met vriendelijke groeten.
Hey @Candy,

Ik heb het klantenserice nummer gebeld dat wordt vermeld op https://www.t-mobile.nl/klantenservice
dat is https://tel:0624001200. Het nummer dat jij vermeld kon ik alleen zelf terug vinden op de algemene contract pagina via de contact knop helemaal onderaan de pagina van de my t-mobile thuis pagina ipv via het service menu dat prominent boven aan de pagina staat (die ik dus gebruikt had).
Reputatie 7
Hoi kg237, bedankt voor je tip! Ik heb jouw bericht in dit topic geplaatst. Hier verzamelen we al onze wensen voor het Thuis product. Zodra er nieuws is, zal ik dat hier ook weer terugkoppelen!
Van andere provider weet ik dat er zenders zijn dat ook aan uitzending gemist doen, zoals Discovery Channel, NGC etcetera. Ik bedoel dat Telfort heel veel uitzending gemist kanalen heeft. Is er een mogelijkheid dat T-Mobile deze ook gaat aanbieden?
Bij KPN kon je in de tv app op je iPad of iPhone programma's opnemen en ook opgenomen programma's terugkijken ipv alleen op de televisie. Zou ook fijn zijn als dat bij T-mobile kon.
Daarnaast ook gewoon opnemen wat je wilt en niet max. 2 op een bepaald tijdstip. Gewoon opnemen wat je wilt. Betaal voor opnemen net zo veel als bij KPN.
Hoop dat bovenstaande bij T- mobile ook snel kan.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @el flaco, top dat je het aankaart want dat is inderdaad een wens die we vaker zien terugkomen! Ik kan nu nog niet zien of en wanneer er naar gekeken wordt, maar we nemen alle wensen en ideeën serieus. Vaak heeft het qua Terug Kijken en Programma Gemist te maken met licenties. Sommige zenders willen dat dit bij 1 provider exclusief blijft, bijvoorbeeld. Nogmaals, goed dat je hierover aan de bel trekt. Als er een update is, dan zetten we dat in dit topic neer! :wink:

@all

Vandaag heb ik dit topic opgeschoond. Ik hoop dat het overzichtelijker is. Mocht je nog meer wensen hebben, keep 'm coming!

  • Meer zenders TV Anywhere. Er zijn in het afgelopen jaar ongeveer zes zenders bijgekomen. We zitten nu op 23. Ik laat hem als wens staan. Hoe meer, hoe beter, nietwaar?
  • Leesbaarheid display TV Box Dit was tweeledig. De blauwe lampjes waren te fel en het menu te onduidelijk. De felheid is nu verminderd en de letters in het menu groter.
  • Teletekst is niet goed leesbaar, loopt door elkaar. Deze melding heeft even gelopen, maar is nu sinds enkele maanden verholpen!
  • Kanaal weergeven ipv tijd op display van de Amulet 515. Is onderzocht, maar dit wordt niet aangepast. De TV Box is zo gemaakt om de tijd aan te geven, geen andere info.
  • Source knop op T-Mobile afstandsbediening voor schakelen tussen bronkanalen Deze optie is beschikbaar. Punt is, niet alle TV 'snappen' dit signaal. Vooralsnog slechts deels opgelost dus. Ik laat hem dus in de wishlist staan, maar verwacht geen doorbraak op korte termijn.


Vergeet niet dat je, om de source(input) knop te kunnen gebruiken, je deze eerst moet binden met de tv door:
- De setup knop inhouden tot het lampje op de afstandsbediening 2x knippert (ong. 2 seconden)
- Druk op de INPUT-knop linksonder
- Druk op de TV-knop
- Het lampje op de afstandsbediening zal 2x knipperen.
Wellicht dat verschillende tv codes ook nog kunnen helpen. Voor elke code die je wil proberen moet je eerst de code instellen en vervolgens bovenstaande stappen nogmaals uitvoeren.
Reputatie 1
T-Mobile Wish 1:
Wat ik echt mis zijn (buitenlandse) series en films bij programma gemist. Elders op het forum word als reden gegeven dat series en films te duur zouden zijn? Er zijn er bijvoorbeeld een paar die je wel terug kunt kijken, oneindige herhalingen van NCIS, zal niet zo duur zijn. Van Hawaii Five O worden nu ook herhalingen uitgezonden maar die kun je weer niet terug kijken? Onlogisch (maar wel ok) is dan dat de relatief nieuwe serie Chicago Fire wel terug te kijken is. :? Terwijl dat denk ik geen goedkope serie is. Dus a.u.b. meer buitenlandse series en films bij Programma gemist.
T-Mobile Wish 2:
De programmering en tijdsindeling van de TV Gids klopt heel vaak niet. Bijvoorbeeld op de zender ID gebeurd het regelmatig dat programma's meer dan 5 minuten eerder of later beginnen dan het vermelde tijdstip. Of er word een programma vermeld dat gewoon helemaal niet uitgezonden word. Dus a.u.b. een betrouwbare TV Gids.
Reputatie 7
Goed nieuws @all!

Mede dankzij onze Community Wishlist en het kenbaar maken van onze wensen via het forum, hebben we sinds vandaag toegang tot de Ziggo Sports Totaal Go en Film1 Go app!

Zie dit topic met uitleg: [Nieuw bij T-Mobile Thuis] Ziggo Sport Totaal Go en FILM1 Go.

Dus, bedankt voor het melden van jullie wensen! We luisteren! 🙂
Nog een verzoekje buiten de bekende, opnemen via de app en hoe meer kanalen via de TV Anywhere op de Chromecast, hoe beter (met name Eurosport 1 en 2 mis ik). Ik zou ook graag willen dat als ik een niet bestaand kanaalnummer ingeef op de TV, de box automatisch naar het volgende, wel beschikbare kanaal springt. Na het overstappen heb ik nog niet alle kanaalnummers tussen de oren en ben ik met enige regelmaat 4 a 5 keer nummers aan het ingeven die niet bestaan (maar wel in de buurt zitten). De TV box geeft dan alleen een foutmelding.
Reputatie 7
@Marijkevz Welkom op het Thuis forum! En bedankt voor je wish. 🙂 Deze staat erbij!

@henkjandg: Bedankt! Mooie aanvulling!

@Musica: Welkom op het forum! Je eerste wish wordt lastig. Hierin zijn we namelijk afhankelijk van het aanbod van NPO Uitzending Gemist. Hier hebben we dus geen invloed op. Wish 2: Dit is eigenlijk hetzelfde verhaal. De informatie uit de gids krijgen we direct van de zenders. Het staat hen vrij om hiervan af te wijken en uit te lopen. Wellicht dat in de toekomst een TV Gids 'smart' gaat worden en direct aangepast wordt aan de live stream.

@Nielski: Top! Dat vind ik een hele goede. Daar heb ik ook vast ruzie mee. Noteer ik direct als wens.
Viceland! Prachtige nieuwe zender.
Ik zou die heel graag zien in het Tmobile zenderpakket. Is dat iets wat in de toekomst gaat gebeuren?
Reputatie 3
Ik ben nu sinds een aantal dagen overgestapt van ziggo naar T-mobile. En ik moet zeggen dat het voor de mogelijkheden voor wat betreft TV wel even slikken is. Er zal een flinke inhaalslag gedaan moeten worden door T-mobile.

Mijn wensen:

- Opnemen in series en niet elke dag een bepaalde tijd.
- Opgenomen programma's kunnen zien op meerdere boxen
- Ondertiteling, als je dit aanzet krijg je het ook bij Nederlandse programma's en ik wil het alleen op buitenlandse zenders zoals bijvoorbeeld History channel.
- Uitzending gemist uitbreiden
- TV gids in het verleden.
- Radio / Stingray eigen beeld (zien wat er speelt/draait) en niet ergens in een hoekje met ondemand ervoor.
- Populaire app's (netflix, etc.) erbij.
- App uitbreiden met kanalen / content / opnemen / terug zien

Voor de rest ben ik dik tevreden 😃
Op basis van mijn ervaring als nieuwe klant van t-mobile thuis een aantal dingen die er voor mij voor zorgen dat ik sterk overweeg om mijn abonnement te annuleren.

1: geef mensen de optie om een apart bezorg adres te kiezen voor hun installatie pakket.
Ik ga binnenkort verhuizen en wil dus zo snel mogelijk mijn internet aangesloten hebben. Nu wordt het installatie pakket verstuurt naar een dat adres maar ik ben er zelf nog niet heen verhuist omdat ik wacht op internet dat veroorzaakt weer extra vertraging omdat ik nu moet wachten tot de postnl het 2 keer heeft geprobeert te bezorgen en dan kan ik het pas ophalen bij een postnl punt. Dit is debiel en kan makkelijk opgelost worden met een optie voor een apart bezorg adres bij het aanmeld formulier (Bij kpn kan dit ook gewoon).

2: jullie klantenservice systeem is debiel (met name het geautomatiseerde systeem, de mensen er achter heb ik nauwelijks gesproken).
Ik belde de klantenservice over het bovenstaande issue en het eerste wat mij werdt gevraagd door de computer stem was om mijn mobiele tmobile nummer in te voeren. Die heb ik dus niet want ik ben alleen vast internet klant bij jullie. Mijn tele2 nummer invoeren werkte ook niet. Gelukkig kon ik dat omzeilen door gewoon heel vaak 0 in te voeren maar dit slaat nergens op natuurlijk. (verder is het debiel dat ik 25 minuten in de wacht sta omdat het blijkbaar extreem druk is om 13:00 op een maandag?!)

3: De chat bot werkt voor geen meter.
ik had ook geprobeerd via de chat jullie te bereiken over issue 1, maar dat resulteerde in het volgende gesprek. Dit lijkt me vrij makkelijk te fixen door de klant door te schakelen naar een menselijke support medewerker als de bot 3 keer of vaker hetzelfde antwoord geeft.