Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

Reputatie 3
  • Eigen modem kunnen gebruiken. (ik vertaal modem maar even naar router.)
Dit kan mis je je eventuele telefonie kan missen.

Wellis waar non supported maar een https://tweakers.net/pricewatch/482285/genexis-p1090-media-converter-glasvezel-naar-utp.html maakt er ethernet van.
Uiteraard zijn er meerder opties en afhankelijk van de grondplaat is er een andere converter nodig.
Juiste vlan's doorzetten.
Als we nu ook nog de sip gegevens weten kan ook dat werken.
Reputatie 1
Een native smart tv app, net zoals KNIPPR had en KPN iTV nu heeft. Scheelt weer stroom(want geen kastje nodig) en moeilijk gedoe met verschillende afstandsbedieningen(en ja ik weet dat er een Apple TV app is maar is toch nog steeds een extra kastje 😉 )

Ik weet niet of dit al genoemd was maar wilde het graag toch nog op het lijstje laten zetten.
Reputatie 5
- 4 in 1 pakketten
- Kortingen voor huidige T-Mobile mobiel klanten zou leuk zijn
- Nieuw glasvezelmodem met 5 GHz wifi ondersteuning
- Eigen routing apparatuur in meer glasvezel PoP's
- Pauzeren op de TV decoder zonder dat je een "pauzeer/neem op"-bundel hebt. Dit is bij KPN en dochters ook mogelijk. Het wordt tijdelijk (voor 1 uur max) opgeslagen op de interne flashgeheugen van de decoder. Opnemen doe ik zelden, maar ik pauzeer regelmatig.
- Meer keuze in vaste belbundels. 2500 minuten vind ik te veel.
Reputatie 7
Badge +4
Is volgens mij al wel vaker benoemd, maar dat kan geen kwaad. Ben er ook zeker voorstander van. Voorwaarde is wel dat het niet zoals met sommige Smart TV apps binnen een paar jaar onbruikbaar is, omdat het niet langer ondersteund wordt.
Hallo!
Is het ook mogelijk om het menu van de guide iets ruimer te zetten? Ik zie nu voor 2,5 uur minimaal maar ik kan niet lezen welke programma's er komen omdat ze zo dicht op elkaar staan. Is dit naar BV 1 uur te zetten zodat ik de tekst te Ien krijg?
Mvg roelof
Reputatie 5
Ja! Helemaal vergeten, serviceweb.
T-Mobile Samen, zodat je óók met T-Mobile Vast gratis kunt bellen naar T-Mobile Samen klanten.
Reputatie 2
Ik heb nog een toevoeging op Kaassausje: De input knop van de T-Mobile Thuis afstandsbediening werkt niet op elke TV. Bij sommige TV's zul je echt de eigen afstandsbediening moeten gebruiken.
Reputatie 2
Mijn wensen die nog niet tussen het lijstje staan
  • mogelijkheid tot meer dan 2 opnames tegelijk
  • niet alleen eindtijd opname maar ook starttijd opname kunnen aanpassen, daar een programma soms te vroeg begint
Reputatie 7
Badge +4
Ideetje (vond ik geen ander topic waard).

Ik zie heel veel goede suggesties langs komen voor verbeteringen aan het product Thuis. Klanten met ideeën om T-Mobile Thuis volwassener, beter en gemakkelijker te maken. Goed om vervolgens te lezen dat de ontwikkelaars meelezen en hier punten uit meenemen (en wellicht op backlogs plaatsen oid).

Bij een aantal organisaties ben ik ideeënboards tegengekomen, waarbij klanten ideeën kunnen liken of raten, waardoor prioriteiten zichtbaar worden in wat men echt belangrijk vindt. Je kunt daarbij slechts een X aantal punten geven. Het verhoogt de betrokkenheid en geeft inzicht in wat er met ideeën gebeurd. Lijkt mij ook een goede voor T-Mobile Thuis alwaar het credo is dat de klant altijd zelf de hand heeft in het abonnement(skeuzes).
Heb maar 1 toevoeging.

5.1 dolby streams. Echt bizar dat jullie alleen maar stereo geluid doorgeven.....
Reputatie 2
Gezien ik binnenkort ook een aansluiting krijg van T-Mobile thuis, wil ik een itempje toevoegen op de wishlist (Mits er meer mensen zijn die het met me eens zijn ^^)

Jullie hebben Fox Sports Go als optie toegevoegd als je het Fox Sports pakket hebt.

Ditzelfde zou ik graag ook willen zien voor Ziggo Sport Go. Dan zou ik nl ook erg geinteresseerd raken om via jullie het Ziggo sport pakket te pakken.
Reputatie 7
Badge +1
@ dikkedikkie, Het is een bekend gegeven dat bij alle providers, engergieleveranciers welke publiekelijke onderneming dan ook de klantenservice (frontoffice) voor ongeveer 99% bemand wordt door scholieren cq studenten welke in de avond uren en vakanties een paar centjes willen bijverdienen.

Zij hebben een scherm voor zich waarop afgebakende antwoorden staan, zij mogen alleen volgens dit protocol werken, heel soms heb je als klant het geluk dat er een of hooguit twee mensen tussen lopen welke wat meer van de materie weten, de backoffice zul je als consument hooguit bij uitzondering te spreken krijgen.
Reputatie 2
Hey sander.

Het fijnste zou zijn via de Ziggo Sport Totaal app. Ik zie namelijk dat Tele2, caiway, delta en nog een aantal andere dit ook doen namelijk. (Zie link: https://go.ziggosporttotaal.nl/user/login)

Hiermee is het dan ook niet alleen via de app, maar ook via de website van Ziggo Sport dat je naar de uitzendingen kan kijken, en dus de mogelijke apparaten hiervoor ook uitbreid naar PC/Laptop.

Daarnaast ondersteund hun website en app de functie om gemiste programma's van ziggo sport tot 7 dagen terug te kijken. Iets waar een hele hoop users (vooral bijv formule 1 fans, tijdens de races van Australië, china, japan, etc. De early bird races) erg blij mee zouden zijn.

Het is in dit geval dus niet het verhaal van "In de app erbij krijgen" Maar meer, de volledige functionaliteit van ziggo sport totaal te kunnen benutten.
Reputatie 7
Badge +4

Je kunt natuurlijk ook het Music & Kids pakket aanschaffen á € 3,75 p/m. Daar vind je meerdere kanalen met kinderseries, waaronder Pebble en Nickelodeon Junior. Terugkijken is hier nog niet direct, maar...

In plaats van Youtube zou je ook kunnen werken met Youtube Kids. Een speciale kindervariant, waarbij niet kindercontent is uitgesloten. Ook hiermee houd je wat jouw kind kijk beter in de hand.

Hoi,

Ik zou graag de Belgische zenders (één en Canvas) toegevoegd zien worden aan de tv-anywhere app.

Reputatie 3
Geen idee of de vraag al eens is gesteld. Kunnen Fox2 en Fox 3 na Fox 1 worden gezet? Ik snap de mogelijke logica van de huidige indeling niet. Het is zoiets als NPO 2 dn NPO 3 op kanaal 181 en 182 worden gezet. Of zo.
Reputatie 7
Update!

En weer is er een wens ingewilligd. Vanaf nu is het zichtbaar in My T-Mobile Thuis om te zien welke rekening betaald is en welke niet. Voorheen kon je alleen zien welke rekeningen je ontvangen had. We kregen van klanten te horen dat het bij een gemiste betaling onduidelijk was om welke maand het ging.

Voortaan is dus gemakkelijk te zien wat de status van je rekening is. Zie hieronder:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @racnor, heel gaaf dat je ons in je keuzes meeneemt! Wij leveren inderdaad niet via het Glasnetwerk van Caiway, zoals @TAVL correct aangeeft. Ik wil uiteraard wel graag voor je checken of er iets op de planning staat in jouw regio. Stuur me jouw volledige adres (postcode + huisnummer) in een privéberichtje toe, dan start ik meteen een onderzoek! 😁

Graag de mogelijkheid om zowel IPTV als LAN over dezelfde netwerkkabel te laten lopen. Nu moet je 2 netwerkkabels gebruiken. En bij sommige klanten is dit niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Snotaapje,

op het moment dat de wifi niet voldoende is plaatst de monteur een wifi accesspoint welke wel 5Ghz ondersteund.

Nieuwe modems met 5Ghz verwacht ik dit jaar in iedergeval niet meer.
Reputatie 3
Ik zou het fijn vinden als er in My T-Mobile thuis een pagina beschikbaar komt met daarin de status van de dienst(en) die je afneemt. En de door je aangemelde incidenten waarin je makkelijk updates kunt volgen. Beetje vergelijkbaar met het Office 365 Admin Dashboard.
Mogelijk hier ook een app voor maken.
Door deze ontwikkeling zal waarschijnlijk de telefonische bereikbaarheid ook direct beter worden.
Reputatie 3
Toevoegen van RTL gemist aan het menu voor uitzendingen gemist.
Zodat de keuze vergelijkbaar wordt met de KPN familie.
Reputatie 3

Je kunt natuurlijk ook het Music & Kids pakket aanschaffen á € 3,75 p/m. Daar vind je meerdere kanalen met kinderseries, waaronder Pebble en Nickelodeon Junior. Terugkijken is hier nog niet direct, maar...

In plaats van Youtube zou je ook kunnen werken met Youtube Kids. Een speciale kindervariant, waarbij niet kindercontent is uitgesloten. Ook hiermee houd je wat jouw kind kijk beter in de hand.

Ik heb dat kinderpakket al een keer genomen maar vond het teleurstellend. Veel reclame, veel Engels sprekende series en geen terugkijken. Ik wil vanwege de taalontwikkeling juist Nederlandstalige content. Ik ken YouTube kids, werkte minder goed dan gehoopt, helaas, wat is idd een goed initiatief, bedankt voor je suggesties!

Duitse zenders zitten in een extra pakket wat je apart moet afsluiten.

 

Belgische zenders blokkeren dat kon opnemen alleen lokaal niet in de cloud en pauzeren willen ze ook niet, rare jongens die Belgen..

Opname geen idee, heb nog de oude opname box en die zit nu in de retourdoos.:wink:

Zou er bij de opnames naast de datum ook een tijdstip genoteerd kunnen worden. Hierdoor kun je voor opeenvolgende opnames (van hetzelfde programma) zien welke opname het is. In het overzicht van de opnames kan dit heel handig zijn. De tijdstippen van de opnames, misschien dat dit in een update meegenomen kan worden.