Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

wat ik onwijs jammer vindt! (weet niet in welke topic dit mocht staan)

is dat je niet alles een week lang terug kan kijken gewoon onder tv gids ook gewoon rtl 4 etc (zonder echt op te hoeven nemen) ik heb een recorder maar toch vergeet ik dit soms nog wel is ..

Rtl, Vox, Pro7 helaas zitten deze zenders ook niet in het pakket! best jammer dat er weinig keuze zenders zijn.. nu heb ik natuurlijk die keus gemaakt toen ik bij T-Mobile kwam maar dit neem ik wel volgend jaar weer mee in me beslissing want mis het best ontzettend.
Reputatie 3
  • Tijdens het zappen krijg ik vaak de foutmelding dat de zender niet beschikbaar is. Als je dan terugschakelt is het wel weer beschikbaar. Dit zapt niet fijn en komt de gebruikersbeleving niet ten goede. 
  • Betere communicatie m.b.t. kunnen opnemen. De informatie is tegenstrijdig. Tegen callcenteragents is verteld dat de boxen nog beschikbaar waren terwijl dit al niet meer het geval was. 
  • On demand platform a.s.a.p. beschikbaar maken. 
  • Gratis accespoint weer invoeren. 
  • Belbundels voor bellen naar het buitenland (ik heb bijvoorbeeld familie in Frankrijk dan is dat prettig)
  • Meer kinderseries kunnen terugkijken zie KPN en vooral Ziggo
Reputatie 7
Bedankt voor de feedback cinnepin86! Ik heb je bericht verplaatst naar onze community wishlist zodat we deze prima suggesties en feedback centraal kunnen houden. Bedankt voor je bericht!
Reputatie 7
Badge +1

@Doornekamp33 Hoop dat het retour sturen van je apparatuur goed gaat en je niet de ellende krijgt die veel (ex) T-Mobile klanten ervaren.

Wens je veel internet en kijkplezier bij je nieuwe provider, als ik niet zo voordelig bij T-M zat als nu zou ik  mij ook gaan verdiepen in wat anders, alleen het punt is wat is goed?  overal is wel iets wat je minder bevalt.

Reputatie 1
Eén utp kabel voor tv en internet signaal. Dan kan de klant d.m.v. een switch zowel tv als randapparatuur met kabels aansluiten.
Reputatie 7
Hey Ruben0S,

Bedankt voor je input! Ik zag je opmerking ook bij het Switch topic. Daar heb ik een tweetal tips meegegeven. Ik vind het een mooie wens, maar de splitsing tussen TV signaal en internetsignaal in onze modems is zo diepgeworteld dat dit niet snel zal veranderen. Om dit als wens te noteren, creëer ik dan ook alleen maar een verwachting die niet ingelost zal worden. Vandaar dat ik 'm niet meeneem in bovenstaand topic. Wel fijn dat je meedenkt, dat kan ik niet genoeg benadrukken. Twijfel niet als je nog meer wensen hebt!
Reputatie 1
Hey Sander;

Laat er nu net veel nieuws zijn over providers en modems. Wellicht dat de veranderende wetgeving een oplossing bied voor dit diepgewortelde probleem.

Zie ook: https://tweakers.net/nieuws/132879/kabinet-gebruikers-moeten-in-2018-alternatief-voor-providermodem-kunnen-kiezen.html
Reputatie 7
Hey Ruben0s,

Dit wordt inderdaad een actueel thema. Ik ga eens rondvragen of we hier wat meer duidelijkheid over kunnen geven. Bedankt voor de link!
Beste T-Mobile,

Misschien een idee om via jullie website de mogelijkheid aan te bieden om afstandbedieningen te kunnen bestellen.

Bij de T-Mobile winkel in Enschede kreeg mijn vrouw te horen dat ze naar de klantenservice moest bellen en hun hier niets in konden betekenen..... na herhaaldelijk erg lange tijd in de wacht te hebben gestaan met een huishouden met jonge kinderen die vakantie hebben en een jonge pup is dit geen doen!
Na inloggen heb ik de T-Mobile website onder verschillende trefwoorden nagezocht, hierbij kwam ik enkel op het forum veel mensen met hetzelfde probleem tegen die allen aangewezen waren op de hulp van een moderator en hieraan dan enkel nog maar de laatste nummers van hun rekeningnummer en postcode door moesten geven om een vervangend exemplaar te kunnen bemachtigen!

Dit moet toch veel handiger/makkelijker kunnen lijkt mij?
Reputatie 7
Goed bezig @jibbewillem! :)

@MichaelD, bedankt voor het meedenken! Dat is te overwegen, maar ik bedenk mij nog iets. Vaak kan je met een reset of een instelling (en dus zonder nieuwe afstandsbediening) direct weer een werkende TV Box krijgen. Daar is iedereen ook snel mee geholpen. Dus ik weet niet of het zelf kunnen bestellen voor alle partijen de oplossing is. Hoe dan ook, met jouw gegevens in een privébericht stuur ik je graag een nieuwe op! Je hebt wel deze stappen doorlopen toch?
Reputatie 7
Hoi @Royla,

Wat een verhaal! Ik begrijp het nog niet helemaal, kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Dit gaat om T-Mobile Thuis toch? Het is dus uiteindelijk niet gelukt? Wat zijn nu je wensen, wat kan ik voor je betekenen?
Ik denk dat Royla graag van Ziggo over wil stappen naar T-Mobile. Alleen het feit dat hij nog een tv bezit zonder HDMI weerhoudt hem ervan om over te stappen.

Royla, heeft deze tv wel een SCART aansluiting? De TV box kan namelijk ook via scart aangesloten worden. Dan zou je alsnog over kunnen op T-mobile. Een overstap zou je een hoop hoofdpijn schelen als ik het zo lees.
Ik zou graag willen zien dat T-mobile thuis ook aan het t-mobile extra platform gekoppeld wordt.
De vrouw wilt graag RTL Lounge kijken 😉
Reputatie 3
Dit vind ik een mooi voorbeeld van aangeven/communiceren wat er tijdens onderhoud word aangepast https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/update-voor-itv-ontvangers-januari-2018-7-1-38-1-444530

@Bemu, dat gaat geen problemen van mijn kant opleveren, ik stuur het terug bewaar mijn verzendbewijs en mocht men proberen de afkoopsom te innen is stoneren de oplossing en maak ik 1 topic aan en mag 1 van de mods het oplossen en anders kan de deurwaarder het wel fiksen, ga er geen halszaak van maken, de diensten zijn al betaald tot einde contract, de laatste rekening is gelijk de afrekening geweest, alles is al verwerkt, dus TM krijgt niks meer van mij.

Reputatie 7
Hoi StefanT,

Zoiets als dit bedoel je https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-onderhoud-update-tv-280468

Niet al het onderhoud betreft een update voor de tv. een update aan de kant van T-Mobile is soms ook nodig.
Reputatie 3
Hoi Hidden.nld

In het artikel waar je naar refereert word er inderdaad al meer aangegeven.
Voor het onderhoud wat toen plaats vond. Ben het ook zeker met je eens dat er soms onderhoud bij T-Mobile nodig is waarbij er geen verbeteringen plaats vinden.
Zeker gezien de proven technology die er gebruikt word en de daarbij onstane achterstand met concurrenten.

Ik mis zelf op dit moment een duidelijke roadmap van deze dienst.
Als je nu enigszins zicht zou hebben op de ontwikkelingen, kun je daar met een toekomstige verlening rekening mee houden.

In dit forum staan natuurlijk al voldoende wensen of ideeën om de diensten te upgraden naar de actuele behoeften.
Uitzending gemist terug kijken voor 7 dagen (zonder extra kosten vanuit de tv gids) op alle zenders ipv het zeer beperkte aanbod van npo1,2,3 en de SBS6 groep zenders wat het nu is. Dit is echt een hele grote achteruitgang tov ziggo.
Reputatie 7
Badge +4
Kan TV Anywhere niet uitgebreid worden met gegevens zoals in My T-Mobile Thuis? Bijv.:

  • Router instellingen aanpassen
  • Abonnee informatie bekijken (contractinfo, verlengen, etc)
  • Aanvullende diensten (TV, vaste telefonie, extra tv pakketten, internetsnelheid, etc) aan/uitzetten
  • Klantvoordeel bekijken/aanpassen
Of anders een My T-Mobile Thuis app, zoals bij mobiel. Of een integratie met My T-Mobile app. Vind het nu zo'n gehannes tussen apps en mijn omgeving. Dat moet efficiënter kunnen.
Mogelijkheid om eigen iptv client te gebruiken ipv die entone, bijv android stick met iptv client.
Wij hebben sinds 1 maand t-mobile thuis maar ik mis toch enkele nuttige opties

Bij begin gemist van de commerciële zenders mis ik het vooruit spoelen zodat we de irritante reclame door kunnen spoelen.

Wij hebben jaren via de satelliet gekeken en konden opnames instellen via een app op de telefoon en of tablet in programmeren, deze optie zouden wij graag ook via t-mobile hebben.

Verder zouden we ook graag de zenders in een favorite lijst zetten maar als we dat doen wordt alleen de volgorde anders maar de zender nummers blijven gelijk dus dat blijft erg onduidelijk en ongemakkelijk om snel naar de zender te gaan die wij onder bv 13 willen hebben want die heeft een heel ander nummer!

Verder zou het fijn zijn dat we met de box ook naar een bv onze NAS kunnen gaan om daar bv foto's of iets anders vanaf te kunnen spelen!

Ik hoor het graag van u

Vriendelijke groet
Reputatie 7
@Edvries76, @Rupkev, @m@rtijn2 en @StefanT,

Allemaal zeer mooie punten. Ik merk dat er inderdaad graag meer duidelijkheid komt over toekomstige aanpassingen, verbeteringen. Ik begrijp zeker de terughoudendheid van ons omtrent aanpassingen. Je wilt natuurlijk geen verwachtingen creëren die je later toch niet blijkt waar te kunnen maken. Daarom wordt tot op heden vaak een verbeterslag pas op het allerlaatste moment (of zelfs na de aanpassing) gecommuniceerd. Ik ben van mening dat een transparante roadmap van waarde kan zijn.

Kortom, ik ga weer eens de boer op, maar kan geen beloftes maken.
@Sander goed om te horen dat je graag transparantie wilt bieden. Bedankt dat je hier mee aan de slag gaat.

Verder heb ik nog een wish voor op deze list. Ik ben op het moment met de app Air Crash Investigation aan het kijken. En met de app heb je twee knoppen waarmee je 30 seconden vooruit en 10 seconden achteruit kan spoelen. Als je meerdere malen klikt, dan telt ie de waarden op en kun je bijvoorbeeld vijfenhalve minuut doorspelen door elf keer te klikken.

Deze functie zou ik graag op de tv box zien.
Hoi Mike, goed punt. Dit is echter niet mogelijk op de manier zoals we het nu geregeld hebben. Ik vermoed dat het teveel voeten in aarde heeft om dit om te schakelen. Er zijn wel wat alternatieven. In dit topic wordt het één en ander besproken. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Daar ben ik het niet mee eens. Dit is namelijk wel degelijk technisch mogelijk zonder al te veel aanpassingen.( Tagged en Untagged VLan )