Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ik heb maar 1 wens: geen digitale fouten meer in het beeld

Hi RuijgRock! Wat bedoel je hiermee?:) Als je bijvoorbeeld haperend beeld hebt, kan ik je hiermee helpen!
O super dat ga ik eens proberen. Alleen ff wachten op een nieuwe afstandsbediening, want die van ons is gisteren kapot gegaan.
Misschien toch een suggetie , knopjes voor het geluid en zenders op de interactieve box, want nu zijn we gebonde aan NL 1 tot as dinsdag of woensdagūüôą . ( of via tv anywhere app )
Ik zie graag de Netflix app toegevoegd aan de T-Mobile Thuis boxen. Hebben jullie een idee wanneer dit gerealiseerd kan/gaat worden?
Reputatie 2
Via de TV Anywhere app de mogelijkheid om vanaf elders in de wereld opnames te plannen.
Tevens de mogelijkheid om het aantal kanalen wat gelijktijdig opgenomen kan worden uitbreiden, zoals de concurrentie het heeft met (modernere) technologie. Afscheid van de 1980 hdd oplossing.
Net overgestapt naar T-Mobile thuis. Nieuwe tv-decoder is een mooi klein kastje die over het algemeen prima en snel werkt. Stukken beter dan oude Ziggo decoder, ook sneller dan Telfort decoder, maar er ontbreken nog wel enkele mogelijkheden:

1) Ik zie linksonderin alleen het T-Mobile logo tijdens het zappen. Veel liever heb ik hier de zenderlogo. Zapt stukken fijner.
2) Ik kan niet terug in de tvgids. Reeds gemeld hier.
3) Geen timer hoe lang de decoder al op pauze staat.
4) Er mist een klok met de actuele tijd in de infobalk tijdens het zappen.

Verder dus best tevreden. Heb de decoder aangesloten met een powerline adapter op het modem. Werkt probleemloos. Is een Netgear PL-1000 voor de ge√Įnteresseerden. Voor 4 tientjes bij Amazon gekocht. Erg netjes dat T-Mobile aangeeft hier geen support op te bieden, maar wel de mogelijkheden van een Powerline of MoCa adapter benoemd op de site.
- TV Anywhere beschikbaar maken voor OSX en Windows.
- Verlichte afstandsbediening
- Mogelijkheid tot uitzetten/ophalen van programma informatie. Hierdoor wordt hopelijk de gids sneller.
Mijn 2 wensen.
Als ik b.v. een programma of film 4 dagen later wil opnemen. Dan moet ik door al die dagen/tijdlijn vooruit scrollen naar het programma toe. Het zou fijn zijn als je in het menu direct naar komende vrijdag of zondag etc kunt gaan en dan uit de tijdlijn het programma selecteren. Voorbeeld zou kunnen zijn door de dagen van de week boven aan als shortcuts te plaatsen.
Of zie afbeelding. Dat je daar de dagen voorbij kunt clicken. Waardoor het makkelijker is om je programma te selecteren die je wilt opnemen of later bekijken.

Mijn 2e wens.
Over het email adress @t-mobilethuis.nl
Ik weet niet of andere mensen hier last van hebben. Zelf vind is het adres niet fijn typen
Het klinkt niet, en mensen hoeven niet te weten dat het mijn thuis email adres is.
Het zou fijn zijn als jullie het wat makkelijker maken door b.v. @t-mobile.nl van te maken.
Of @t-mobilemail.nl
Reputatie 7
Badge +12

Hoi¬†@Rnolten, top dat je deze erbij zet! Hij stond er voor TV Anywhere reeds bij, maar ook voor de box zelf heb ik hem aan het lijstje toegevoegd. Bedankt voor je bijdrage! ūüėĀ

 

Trillux, zie ik het goed dat de gids van RTL5 bij 24Kitchen staat?
Ik heb deze gids vlug even bij google afbeeldingen gepakt als menu voorbeeld.
Verder heb ik niet gekeken naar de zenders etc.
Dan is het goed ūüėé
Reputatie 2
Zou het niet de oplossing zijn voor 3/4 van de tv dienstverleningsproblemen en/of verbeteringen (achterstand) dat T-Mobile dezelfde tv ontvangers (of vernieuwde versie) gaat gebruiken als binnen de KPN familie gebruikelijk is, dit omdat KPN/Reggefiber natuurlijk een erg intensive relatie of samenwerking hebben en veel minder service onderbrekingen.

Ik denk dat dit heel makkelijk beheersbaar is omdat ze allemaal dezelfde menustructuur gebruiken en alleen links onderin het logo hebben van de specifieke dochter onderneming.
Reputatie 7
Badge +8
Hi @tiemen97, ah dan is het daar "mis" gelopen. Op onze website hebben we een Mobiel en Thuis deel. Wanneer je klikt op 'Thuis' bovenaan de pagina of ' Klantenservice' > 'Thuis' dan kom je op de T-Mobile Thuis pagina en zal je wel het juiste telefoonnummer zien. Op dit moment is het inderdaad niet mogelijk om een ander afleveradres te kiezen maar dit is wel iets dat we in het vizier hebben.

Bedankt voor je feedback over de chatbot, ik heb dit doorgestuurd naar onze developer en hier gaan we mee aan de slag!
Dan kun je net zo goed bij KPN een abonnement nemen. T-Mobile is op de goede weg met het tv product, alleen zijn er inderdaad betreft moderne functies wat struikelblokken.

De nieuwste ontvanger, de Aria 6, is sneller dan de gemiddelde KPN box, dus daar zit het goed. Nu moet er nog flink aan de software gespijkerd worden.

In de loop van de tijd zullen we te zien krijgen wat T-Mobile en het Knippr team van het tv product gaan maken.
Reputatie 2
Ja hoorde zojuist dat ze me vorige week nog een oud type ontvanger hebben uitgeleverd.
Ter vervanging van een defecte, maar als er dan al een nieuwe op de plank ligt die 40-60% sneller is snap ik niet dat de verouderde apparatuur nog word uitgeleverd!

De gedachtegang hierbij was de infrastructuur word voor een groot deel elders ingekocht, zeker bij glasvezel.
De andere partij heeft een (mega) voorsprong qua gebruikte technieken en stabiliteit en gemakkelijkere bediening, waarom niet snelle stappen om de tv dienst op een 2018 niveau te krijgen. TV ontvangers met HDD zijn toch niet meer van deze tijd.

Ik overweeg inderdaad steeds vaker, waarom ga ik niet overstappen.
Ik merk zelf tot nu toe alleen dat er sinds vorige week positieve ontwikkelingen gaande zijn bij de telefonische klantenservice qua wachttijd en vooral kennisniveau.

Wij luisteren dagelijks via de glasvezel naar ClassicNL maar daar zijn steeds vervormingen van het geluid en dat is erg storend. Na een langdurige vervorming van het geluid vindt er een reset plaats (mijn eigen woorden) en dan is het geluid eventjes goed maar na verloop van tijd vervormd het geluid weer.

Is hier wat aan te doen?

Reputatie 1
Wat ik trouwens ook best irritant vind, is dat je in de tv gids geen zendernummer kan invoeren om te kijken wat er op komt of is.
Voorbeeld: ik zit nu NPO1 te kijken en wil weten wat er later op FOX Sports 4 komt moet ik alle pagina's langs om uiteindelijk bij de betreffende zender te komen. Makkelijker zou zijn: TV-gids openen en zendernummer invoeren.
En het zou wel makkelijk en fijn zijn als ik een kanaalnummer invoer wat niet bestaat, dat de box dan automatisch naar het eerstvolgende wel bestaande kanaalnummer gaat.
Reputatie 2
Vindt het weer zo LANG duren de " verbeteringen" , de zap snelheid als voorbeeld is al bij meerdere Updates toegevoerd , de snelheid verbeterd zou zijn..

Nou bij mij gaat die nog steeds volop langzaam helaas ,hoe langzaam moest die dan wel niet zijn :}
@Kid rock
Hoe traag is traag als je het moet uitdrukken in seconden? Het duurde -begin 2017- gemiddeld 7 seconden voor er iets ingeladen was (tv-gids, andere zender, etc.).
Ik zou heel graag uitzending gemist voor alle zenders hebben wat bij telfort ook kon. Via de gids kon je daar voor alle zenders tot 10 dagen terug gemist kijken.
Reputatie 2
@Edvries76, @Rupkev, @m@rtijn2 en @StefanT,

Allemaal zeer mooie punten. Ik merk dat er inderdaad graag meer duidelijkheid komt over toekomstige aanpassingen, verbeteringen. Ik begrijp zeker de terughoudendheid van ons omtrent aanpassingen. Je wilt natuurlijk geen verwachtingen cre√ęren die je later toch niet blijkt waar te kunnen maken. Daarom wordt tot op heden vaak een verbeterslag pas op het allerlaatste moment (of zelfs na de aanpassing) gecommuniceerd. Ik ben van mening dat een transparante roadmap van waarde kan zijn.

Kortom, ik ga weer eens de boer op, maar kan geen beloftes maken.


Hey Sander,

Mag je inmiddels al wat meer prijsgeven over het ontbreken van roadmap of het ontbreken hiervan? Ik ben erg benieuwd of er een aantal (grote) ergernissen/gebreke op korte termijn opgelost gaan worden.
Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Zeg, bedankt voor de feedback. Idealiter is zo'n omschakeling van DSL naar glasvezel met behouden van klantnummer en e-mailadres. Dat ben ik helemaal met je eens! 

 

@el flaco en @donq, We hopen snel over te gaan naar het nieuwe TV-platform. Dan is de kijkervaring meteen anders. Ik hoop dat jullie wensen dan ook vervuld worden. 

 

Wat betreft de accesspoints, als blijkt dat je Wifi ondermaats is en er een versterker nodig is, dan bieden we nog steeds gratis een versterker aan. 

 

Buitenland belbundels, dat vind ik een goede. Die heb ik meteen toegevoegd!

Reputatie 2
@Kid rock
Hoe traag is traag als je het moet uitdrukken in seconden? Het duurde -begin 2017- gemiddeld 7 seconden voor er iets ingeladen was (tv-gids, andere zender, etc.).



Schrik niet ....:) ,nog steeds 3 seconden geregeld ., heb ik het over switchen van TV zenders he

soms nog langer .
Yep, da's "normaal", zo 'snel' is de decoder hier ook.
Reputatie 2
Na 21 jaar heb ik Ziggo verlaten en heb ik de overstap gemaakt naar T-Mobile Thuis, allereerst kan ik melden dat ik tot op heden zeer tevreden ben.

Wel zou ik een aantal tips willen aanbevelen welke Ziggo had en niet vervelend waren:

- De App beschikbaar maken naast Android en IOS, ook voor Windows Pc ( Ziggo heeft hiervoor ook een app)
- Het via de APP kunnen kijken naar series, films etc welke tegen 0 tarief aangeboden worden.
- De mogelijkheid om vanuit de TV Gids in het verleden te kijken en zo voor 80% van de zenders die je afneemt Replay TV kunt toepassen.
- Via de BOX ook de mogelijkheid geven om via de TV Gids Replay TV op te starten.
- Opnemen op naam, in de Horizon Box van Ziggo gaf je de programma naam op om op te nemen, hierdoor nam hij automatisch dat programma op , ook al was dit programma slechts 3x per jaar op TV.
- Het aanbieden van een gratis videotheek, niet alleen films, maar ook series, musicals etc. Bij Ziggo was dit Movies en Series welke gratis aangeboden werd. (Het HBO deel was wel betaald en heette Movies en Series XL)


Tot zover even.


Ik heb juist T-Mobile Thuis verlaten vanwege de TVApps (Youtube, Spotify, Netflix) Ik heb geen smartTV en met mij vele andere. Dus zijn Apps erg handig in het menu van de TVBox.
Supersnel internet, maar geen 5GHz wifi, wat tegenwoordig bijna moet vanwege de vele gebruikers op 1 kanaal, storingen op het 2.5GHz netwerk.
Meer korting op allesin1 zeker icm mobile abonnementen. Als dit geregeld is zal ik weer terug gaan naar T-Mobile Thuis.:D 😃 😃