Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Bedankt voor de suggesties, we nemen deze zeker mee en als alles volgens plan verloopt komen er dit jaar zeker nog wat mooie dingen aan! 🙂
Goedemiddag,

Sinds vorige week ben ik klant van T-mobile, overgestapt vanaf kpn.

tot op heden zeker tevreden,

Wat ik wel mis is het terugkijken vanuit de gids.
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Rs1991,

Een warm welkom Thuis! Wat leuk dat je bent overgestapt. Ik heb er zin in om je te mogen gaan helpen met al jouw vragen en opmerkingen. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Ik snap dat het wennen is, zo'n nieuwe provider. Ik leg je graag uit hoe het bij ons werkt. Via de gids terugkijken werkt inderdaad niet bij T-Mobile Thuis. Wij houden het graag in één overzicht. Om programma's terug te kijken ga je naar "On demand" en selecteer je "Gemist". Hier kies je de zendergroep waarop het programma te zien was. Nu kun je zoeken op dag, genre of letter.

Ik heb jouw wens in het lijstje toegevoegd. Ik weet dat we het terugkijken via de gids momenteel niet aan het onderzoeken zijn. Maar wat niet is, kan natuurlijk nog komen.
Via mijn TV Box krijg ik de zender 372 - Stingray Brava Europe aangeboden. Indien ik de zender 371 Stingray Brava Dutch wil zien dan moet een abonnement nemen op het themapakket Kids & Music. Naast Stingray Brava Dutch krijg ik dan een hele hoop zenders voor kinderen waarin ik absoluut niet ge√Įnteresseerd ben.

Mijn vraag is waarom zit deze zender met een Engelse ondertiteling in het basispakket en niet de zender 371- "Stingray Brava Dutch" met een Nederlandse ondertiteling? We zijn hier per slot van rekening in Nederland.

Ook een optie zou kunnen zijn om alleen de zender 371 Stingray Brava Duch "A la Carte" aan te bieden, zoals dat ook bij Knippr het geval is/was.
Immers bij Knippr was het ook mogelijk om enkel de Nederlandse versie van Stingray Brava apart aan te bieden.

Afsluitend zou ik nog graag willen vernemen wanneer we de TV Anywhere versie voor Apple TV kunnen verwachten?

Groetjes,

ūüÜí
Ik kom van Ziggo en daar had je bepaalde functionaliteiten die ik nu wel mis. Ik weet dat je soms wat moet inleveren om vooruit te gaan. T mobile bevalt best tot nu toe. Alles is vast al wel een keer genoemd:

- Alle zenders in de TV anywhere app, ook Fox Sport en Ziggo sport.
- Opnemen programma's van afstand via de app.
- Uitgebreidere programma info via guide.
- Via de TV box ook programma's terugkijken zoals dat in de app wel kan.
- Begin gemist werkt niet altijd.
- Opnames op de TV box verticaal weergeven ipv horizontaal (onder nieuw).
- Netflix toevoegen als apart kanaal.
- Op de TV box de zender kunnen zien ipv de huidige tijd (display).
Reputatie 7
Badge +8
Hi Tigerman, waarom er is gekozen voor de Europese versie in plaats van de 'Dutch'' versie is niet √©√©nvoudig te beantwoorden. Zoals Sterre al aangeeft kunnen dit meerdere factoren zijn waaronder het beschikbare aanbod vanuit onze leveranciers, rechtenkwesties, kosten en het aantal verwachtte kijkers en de doelgroep. De Apple TV versie wordt hard aan gewerkt, zodra we hier iets bekend over kunnen maken doen we dat gelijk, we staan zelf ook te springen! ūüėČ

Mijn suggestie zou zijn:

Vast IPv4 Adres

Vast IPv6 Range (~6 adressen)

Ervan uitgaand dat ik in principe permanent internet gebruik en daarmee dus ook constant een IPv4 krijg toegewezen, wat is dan nog het nut van Dynamic IP adresses? Het komt bizar veel voor dat mensen voor een hele lange tijd (meerdere jaren) hetzelfde ip aders hebben; dit adres komt in praktijk dus eigenlijk nooit meer terug in roulatie (in verband met het tekort op IPv4 adressen); waarom kan dit (een willekeurig) ip adres dan niet gewoon gekoppeld worden aan mijn abbonement / huisnummer? Zover ik weet is mijn modem maar 1x in de 6 jaar 10 seconden offline in de praktijk; het verwisselen van het ip adres hierbij draagt echt geen drol bij aan een oplossing voor het tekort aan IPv4 adressen.

Ik weet dat de achterliggende infrastructuur daarvoor lichtelijk moet worden aangepast maar het zou mij en mogelijk ook andere gebruikers echt heel erg kunnen helpen.

Dit zou sommige use cases zooooooveeeel makkelijker maken

Hallo Brian,

Dat is allemaal wel leuk gezegd, maar feitelijk is er geen verschil tussen het TV aanbod van t-Mobile en andere TV aanbieders.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik mij enkel bij t-Mobile heb aangemeld vanwege haar 750 Mbits/s glasvezel abonnement.

Dit abonnement, in combinatie met mijn Knippr abonnement met de Apple TV app, was voor mij de ideale combinatie.

Het is nu aan t-Mobile om dit te evenaren.

ūüėé
Reputatie 6
Badge +4
@RafaelNL Punt 4, de klok zie je als je door de EPG scrolt.
Punt 1 wat Ik zal graag willen zien dat 7 dagen terug kan kijken via de gids mogelijk gaat worden.
en punt 2 dat de tv box iets uitgebreider word zodat ik op de box kan zien welke zender die staat, heb nu alleen 1 klein blauw ledje meer niet. maar goed ben nog maar 3 dagen klant maar dit zijn in ieder geval de opties die ik nu al mis en mij aan erger vooral punt 1 en toch wel baal dat ik dit niet eerder wist voor dat ik de overstap maakte naar jullie.

.1 vind ik dus het belangrijkste dat dat in ieder geval wel gaat gebeuren.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @RikkerdNL en @Bakker82

Goede punten. Vooral het 7 dagen terugkijken, zoals dat nu kan met de TV app, zou te gek zijn. Die voeg ik dan ook toe. Wat betreft de leesbaarheid en het ledje op de TV Box zelf: hier zijn al eerder vragen over gesteld. Ik heb dit nagevraagd bij de TV experts en heb het antwoord in deze reactie geschreven.
Reputatie 7
Badge +6
Goed nieuws: sinds 14 juni 2018 is de 29e zender aan de TV Anywhere app toegevoegd. Het gaat hier om Disney Channel. Op 22 mei 2017 was het zenderaanbod al uitgebreid van 17 naar 23 zenders. Nu zitten we inmiddels al op 29 - en we gaan door! ūüėÄ
Misschien nog een toevoeging

Bij kpn had ik heel mooi strak beeld via de app van kpn maar met de tv app van t-mobile heb ik geen mooi beeld, word er een beetje duizelig van sommige zenders zijn wel goed nog niet strak maar zoals comedy central is niet leuk om te kijken via de app en als ik dan stream naar mijn chromekast dan kijkt dat niet mooi op tv.

Misschien kan die kwaliteit iets verbetert worden ?
Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag all, we hebben dit topic in een nieuw jasje gehangen zodat het overzichtelijker is. Check nu de Wensen & Suggesties lijst 2.0: 

Dit topic wordt nu gesloten. Voel je volledig vrij om jouw wensen en suggesties in het nieuwe topic te plaatsen! ūüėĄ

Reputatie 6
Badge +3
Hoi martva,

Bedankt voor jouw input! Ik heb de punten toegevoegd die nog niet in de lijst stonden.
Reputatie 6
Badge +3
Hi iedereen!

Een punt dat op jullie wensenlijst hadden gezet, was het toevoegen van VICELAND aan het TV-basispakket. Dat is vanaf vandaag werkelijkheid geworden! Bekijk ons nieuwsitem op deze Community en kom alles te weten over de nieuwe zender bij T-Mobile Thuis. Veel kijkplezier 🙂!
Reputatie 2

Gratis hotspots net als bij Ziggo en Kpn.

Geen Netflix integratie dure licentie vereist en Google chromecast volstaat.

4 k resolutie invoeren

maak een deal met Videoland (Netflix wil dit niet)

Reputatie 6
Badge +3
Ik geef jullie graag een update over de onderstaande wensen die de laatste tijd veel besproken worden:

- RTL toevoegen bij Uitzending Gemist
Via de vernieuwde TV Anywhere App is dit nu mogelijk! Deze optie op de TV Box blijft voorlopig nog even uit.

- Netflix op de TV Box
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.

- 7 dagen lang programma's kunnen terugkijken
Ook dit is mogelijk via de vernieuwde TV Anywhere App. Via de TV Box willen we dit zeker graag toevoegen. Zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden.

- TV Anywhere beschikbaar maken voor web
In september verwachten we TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop! Uiteraard plaatsen we hier informatie over op de Community zodra dit beschikbaar is. Edit 11-10-2018: TV Anywhere WebTV is nu beschikbaar. In dit topic lees je er meer over.
Reputatie 2

Onbeperkt bellen via vaste telefoon inclusief bellen naar eu nummers bijv frankrijk

je betaalt relatief veel simpel vraagt 4 voor onbeperkt bellen per maand 

Reputatie 2
Ik zou graag een optie zien om TV functie helemaal uit te kunnen uitschakelen (en weer inschakelen). Nu kan dat wel voor de Premiumpakketten, maar niet voor het Basispakket.

Wij kijken eigenlijk geen televisie meer, maar heel af en toe gebeuren er dingen op het wereldtoneel waar je op die momenten toch graag de TV weer even voor aanzet.

Momenteel is de keuze òf het hele jaar betalen voor iets wat je misschien 1 keer per jaar gebruikt, òf de TV functie opzeggen en hopen dat je bij belangrijke gebeurtenissen ergens een livestream kunt vinden.
Hier ook de wens om Netflix via de box te kunnen kijken.
Reputatie 2
Dat zou de kostenbesparing best waard zijn.

Migratie van DSL naar glasvezel met behoud van apparatuur en e-mailadressen. Er moet nu een volledig nieuwe aansluiting worden aangevraagd en dan de moderators lief aankijken of ze het bestaande dsl-abonnement willen stoppen. Komt nietecht professioneel over op mij.

Reputatie 6
Badge +3
Ik zou graag een optie zien om TV functie helemaal uit te kunnen uitschakelen (en weer inschakelen). Nu kan dat wel voor de Premiumpakketten, maar niet voor het Basispakket.

Wij kijken eigenlijk geen televisie meer, maar heel af en toe gebeuren er dingen op het wereldtoneel waar je op die momenten toch graag de TV weer even voor aanzet.

Momenteel is de keuze òf het hele jaar betalen voor iets wat je misschien 1 keer per jaar gebruikt, òf de TV functie opzeggen en hopen dat je bij belangrijke gebeurtenissen ergens een livestream kunt vinden.

Hoi xnpu,

Ik begrijp je heel goed! Ik kijk ook niet iedere dag televisie, maar bijvoorbeeld met het WK wil ik hem nog weleens aanzetten. Gelukkig heb je de vrijheid bij T-Mobile Thuis om jouw TV-abonnement aan en uit te zetten wanneer jij dat wilt, hier zit je dus niet gebonden aan een jaarcontract. Alleen jouw internet geldt voor een jaar, omdat dit de fundering is voor TV en Vast Bellen.

Wil jij dus bijvoorbeeld Zomergasten kijken, maar wil je wanneer het is afgelopen (2 september) geen gebruik meer maken van onze TV-dienst? Dan geef je ons nu gewoon het seintje dat je een TV-abonnement wilt en het 3 september wilt stopzetten. Geen probleem! Let wel: er zit een maand opzegtermijn op, houd hier rekening mee. Als je op 3 augustus aangeeft dat je per 3 september geen TV meer wilt, kun je tot die tijd wel gewoon TV-kijken. Je betaalt in dit geval alleen voor de TV-dienst wanneer je er gebruik van maakt. Wat Hidden.nld wel goed aangeeft, is dat je de TV Box wel naar ons terug moet sturen als je jouw TV-dienst opzegt. Je krijgt dan weer een nieuwe als je jouw TV-dienst weer aanzet.

Laat je me het weten als ik hierin iets kan betekenen voor je? Ik help je graag!
Reputatie 2
Ik geef jullie graag een update over de onderstaande wensen die de laatste tijd veel besproken worden:

- RTL toevoegen bij Uitzending Gemist
Via de vernieuwde TV Anywhere App is dit nu mogelijk! Deze optie op de TV Box blijft voorlopig nog even uit.

Vraag? Enerzijds blij dat dit via de app kan. Anderszijds begrijp ik niet waarom het nog niet op de tv box kan. Volgens mij gebruiken jullie het platform van Glashart Media, net als Tele2, caiway. Kunnen jullie anders meer druk zetten bij Glashart Media om dit voor elkaar te krijgen.

- Netflix op de TV Box
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.

Heeft dit te maken met het feit dat er geen internet mogelijk is via de tv box. Als ik alles goed heb uitgezocht, maakt de tv box rechtstreeks verbinding met Glashart media servers. Hier komt dus geen internet aan te pas. Wat dus de mogelijkheid voor Netflix op de tv box onderuit haalt. Heb ik het zo een beetje goed uitgelegd?

- 7 dagen lang programma's kunnen terugkijken
Ook dit is mogelijk via de vernieuwde TV Anywhere App. Via de TV Box willen we dit zeker graag toevoegen. Zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden.

Wederom een glashart media feestje die zijn klanten niet serieus neemt.

- TV Anywhere beschikbaar maken voor web
In augustus verwachten we TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop! Uiteraard plaatsen we hier informatie over op de Community zodra dit beschikbaar is.

Graag! Moet ik aan de eerste helft of de tweede helft denken?