Beantwoord

aansluiting blokade

  • 19 November 2022
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Mijn aansluiting is geblokeerd en ik heb mijn fabrieksinstellingen al ingesteld en een antivirus gedownload maar ik weet niet hoe ik mijn aansluiting van mijn sim kan deblokkeren 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 20 November 2022, 12:33

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alainsoerdjbali 

Kijk eens in My T-Mobile of je een openstaande bedrag hebt of misschien heb je een betalingsregeling en je hebt niet voldaan aan de voorwaarden?

Anders kan je de blokkades in My T-Mobile eens controleren of test je simkaart eens in een andere toestel.

Alles is betaalt tmobile zei dat ze mijn simkaart hebben geblokeerd

Reputatie 7
Badge +14

Alles is betaalt tmobile zei dat ze mijn simkaart hebben geblokeerd

Hallo @Alainsoerdjbali  Ga even langs een TM-Winkel een nieuwe Sim moet je toch in de winkel deblokkeren.

Hoe komt het dat je bent geblokkeerd?

Door een beveiliging reden ik heb per ongelijk een gevaarlijk link gedrukt

Reputatie 7
Badge +14

Oei dat is niet fijn @Alainsoerdjbali  https://www.t-mobile.nl/winkels Gelukkig zijn er morgen ook veel shops open.

Laat even weten hoe het afloopt.

Ze zeiden dat ik een nieuw sim moet hebben

Reputatie 7
Badge +14

@Alainsoerdjbali Ja maar die moet je toch laten activeren in de shop dan kan je net zo goed even langs gaan.

SimSwap uitleg

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   
  3. Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg

Reageer