Abonnement kan niet toegevoegd worden aan my T-Mobile

  • 28 August 2022
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

ik heb laats een nieuw abonnement met nummerbehoud afgeslote. Op de naam van mijn vader ik had eerder een prepaid abonnement maar die is nu weg.

wij hadden de intensie het rekeningnummer en naam later naar dat van mij te wijzigen.

Nu hebben wij het probleem dat ik mijn abonnement niet kan toevoegen aan mijn My T-Mobile account omdat hij blijkbaar al aan een ander account is gekoppeld wij hebben geen idee welk account het is, en hebben het account van mijn vader en moeder al bekeken maar daar kunnen ze niet meer bij inloggen.

Dus heb ik de vraag of jullie mij hier mee zouden kunnen helpen.

MVG bram


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @brambennink 

Ik wil je daar graag bij helpen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Ik heb vergelijkbaar issue

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wvanbeek_inter.nl.net 

Jij kan mij ook een bericht sturen met je gegevens en dan help ik je graag verder. 

Reageer