abbonement koppelen lukt niet

  • 27 April 2023
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik had eerst een prepaid bij t mobile ben daarna overgestapt naar een abonnement met nummerbehoud nu wil ik me telefoonnummer koppelen aan me nieuwe account maar dan krijg ik steeds dit te zien. Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account. Kan iemand me hiermee helpen

Pharwin van Odido 11 maanden geleden

Ik had eerst een prepaid bij t mobile ben daarna overgestapt naar een abonnement met nummerbehoud nu wil ik me telefoonnummer koppelen aan me nieuwe account maar dan krijg ik steeds dit te zien. Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account. Kan iemand me hiermee helpen

Hi @Sssslmm Welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan maak ik het gelijk voor je in orde! Daarnaast zag ik dat je ook had gereageerd in dit Topic: 

Daar heb ik je zojuist van een reactie voorzien. Zullen we het centraal houden in dit topic, zodat het overzichtelijk blijft? Dank alvast! 

Ik zie graag je privébericht voorbij komen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Ik had eerst een prepaid bij t mobile ben daarna overgestapt naar een abonnement met nummerbehoud nu wil ik me telefoonnummer koppelen aan me nieuwe account maar dan krijg ik steeds dit te zien. Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account. Kan iemand me hiermee helpen

Hi @Sssslmm Welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan maak ik het gelijk voor je in orde! Daarnaast zag ik dat je ook had gereageerd in dit Topic: 

Daar heb ik je zojuist van een reactie voorzien. Zullen we het centraal houden in dit topic, zodat het overzichtelijk blijft? Dank alvast! 

Ik zie graag je privébericht voorbij komen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer