Beantwoord

Account T Mobile verwijderen

  • 23 March 2022
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi 

Ik wil graag hulp bij het verwijderen van mijn T mobile account (incl alle daarbij behorende gegevens)

Hopelijk is er iemand die me daarbij kan helpen.

icon

Beste antwoord door Dave 24 March 2022, 10:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Viemo1 De moderators gaan je daarbij helpen zodra ze even tijd hebben,

Fijne avond.

Reputatie 7

Hoi @Viemo1,

Hulp is hier! 

Welke account of accounts gaat het in dit geval exact over? Dan weet ik welke ik op moet zeggen en of hier nog eventueel andere informatie voor nodig is.

Om te beginnen heb ik in ieder geval jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Deze mag je mij per privébericht toesturen, dan kom ik hier zo spoedig mogelijk bij je op terug!

Hoi @Viemo1,

Hulp is hier! 

Welke account of accounts gaat het in dit geval exact over? Dan weet ik welke ik op moet zeggen en of hier nog eventueel andere informatie voor nodig is.

Om te beginnen heb ik in ieder geval jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Deze mag je mij per privébericht toesturen, dan kom ik hier zo spoedig mogelijk bij je op terug!

Hoi @David,

Top! Dank voor je snelle reactie!

Ik heb je zojuist een privé bericht gestuurd :-)

Reputatie 7

Hi,

Bedankt voor de gegevens via het privébericht! 

De accounts voor My T-Mobile en deze Community zijn op jouw verzoek verwijderd. Aangezien je nu ook niet meer bij jouw privéberichten kunt deel ik mijn antwoord hier, want dit kun je van buitenaf in ieder geval nog wél zien en dan weet je dat het is geregeld. 😁

Wie weet tot ooit in de toekomst!