Beantwoord

Activatie videoland (Unlimited & Entertainment)

  • 24 November 2021
  • 6 reacties
  • 751 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Sinds gisteren is mijn abonnement omgezet naar Unlimited & Entertainment. Vanuit Netflix kreeg ik direct de mogelijkheid betaling om te zetten naar T-Mobile. Vanuit Videoland heb ik tot op heden geen bericht gekregen. Activatie van Videoland via Mijn T-Mobile lukt ook niet. Wanneer ik klik op ‘Bestaand Videoland abonnement koppelen’ krijg ik de melding ‘op dit moment is deze dienst niet beschikbaar. Probeer het op een later moment nog een keer.’ Is dit een algemene storing; gaat er alleen bij mij iets mis of moet ik nog even geduld hebben?

icon

Beste antwoord door FCM 26 November 2021, 16:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Update: inmiddels de derde achtereenvolgende dag met de melding: ‘deze dienst is niet beschikbaar’. Ondertussen schrijft Videoland keurig de reguliere maandelijkse kosten af omdat mijn abonnement niet aan T-Mobile gekoppeld kan worden en betaal ik dus dubbel.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @FCM

Ik vrees dat er iets niet helemaal lekker loopt achter de schermen m.b.t je activatie binnen de diverse
T-Mobile systemen. Hopelijk kan een moderator je spoedig uitsluitsel geven. Moderators reageren op berichten (topics) op volgorde van binnenkomst. Nog heel even geduld dus. 

De reactietijd hier is altijd wat langer, dit zegt de website: 

 

  • Ik heb geen activatiemail (gehad), wat nu?

    Neem dan even contact op met onze klantenservice. Via die weg kan je een bestaand en/of nieuw account koppelen aan je Unlimited & Entertainment abonnement.​​

Ik zou dus als ik jou was even bellen of chatten met de KS

Reputatie 7

Hoi @FCM,

Is het ondertussen al gelukt om Videoland te koppelen via My T-Mobile? Dit is iets wat je zelf via jouw account zou moeten kunnen regelen, maar ik kan wel voor je controleren of de bundel correct is verwerkt. Zou je me via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik voor je gaan kijken!

Hi @David, toevallig net gebeld met de klantenservice. Er bleek iets mis te gaan in de systemen van T-Mobile. Door het uitzetten en opnieuw aanzetten van de unlimited & entertainment bundel is het probleem opgelost. Dank voor je aanbod mee te kijken!

Reputatie 7

Goed om te lezen, FCM, en een goed weekend!