Beantwoord

Als zakelijk klant kan je je klacht nergens kwijt!

  • 7 February 2023
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Beste lezers,

Helaas heb ik de afgelopen maand lang heel veel slechte ervaringen gehad met tmobile zakelijk. 

Vervolgens wilde ik een klacht indienen maar het probleem is dat ik mijn klacht nergens kwijt kan. Via de website is er geen mogelijkheid om je klacht in te dienen en via de community kan je alleen als particulier klant je klacht doorgeven. Bellen met de zakelijk klantenservice gaat ook niet, omdat ze aangeven geen tijd te hebben voor de afhandeling van een klacht en vervolgens in je gezicht ophangen. 

 

Nu ik dit bericht hier plaats zal er weer een reactie komen dat ik hier alleen als particulier klant mijn verhaal mag doen en maar moet gaan bellen met de klantenservice. Nou, dat heb ik dus ook al geprobeerd alleen word er dus gewoon in je gezicht opgehangen.

 

Ik zal er alles aan doen om gehoord te worden! Zo ga je niet om met een klant. 

 

Het lijkt alsof Tmobile er alles aan doet om de slechte ervaringen die ik graag wil delen om te voorkomen dat andere klanten ook dezelfde dingen mee zullen maken tegen te houden.

Dit is bizar! Dit is absoluut niet transparant van Tmobile! 

 

Dit is absurd! Te gek voor woorden!

 

Tmobile is weer een klant kwijt.

icon

Beste antwoord door eric 14 February 2023, 22:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Wifi5.0  ik vermoed dat de moderators je hier niet kunnen helpen. Is geen onwil maar kunnen ze simpelweg niet.

Je mag hier rustig je verhaal doen niemand gaat je tegen houden. Maar het antwoord zal zijn dat je contact moet opnemen met jouw accountmanager of via de zakelijke telefoonlijn: 0800-0200739..

Groetjes

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Wifi5.0 , welkom bij de klant helpt klant community. 

Als je een generiek technische vraag hebt over wifi kunnen we als consumenten nog wel met je meedenken hoor. Shoot!

Beste @Wifi5.0  ik vermoed dat de moderators je hier niet kunnen helpen. Is geen onwil maar kunnen ze simpelweg niet.

Je mag hier rustig je verhaal doen niemand gaat je tegen houden. Maar het antwoord zal zijn dat je contact moet opnemen met jouw accountmanager of via de zakelijke telefoonlijn: 0800-0200739..

Groetjes

 

Beste @CrisTien  bedankt voor je reactie en het meedenken. De accountmanager is juist de oorzaak van het probleem. Meerdere malen afspraken niet nagekomen en valse beloftes gedaan. Toen ik hem ermee confronteerde begon hij dus niet meer te reageren op mijn emails en terugbelverzoeken. Hij zou een abonnement voor me in orde maken en gaan uitzoeken waarom er nog geen monteur langs is gekomen om mijn internet aan te sluiten. Daarna heeft hij letterlijk niets van zich laten horen. Meerdere malen gemaild en gebeld en tot mijn verbazing geen reactie gekregen. Alles staat trouwens zwart op wit, ik kan het aantonen als er überhaupt iemand van t mobile interesse zal tonen in mijn klacht.

 

Ik heb al gebeld met de klantenservice en meerdere keren zelfs, ze doen er niks aan. Het wordt letterlijk genegeerd. Ik had dus na een aantal dagen achterelkaar bellen eindelijk een mevrouw aan de lijn(leidinggevende) die eerst wel mijn klacht wilde afhandelen alleen ging ze midden in het gesprek ineens van toon veranderen en begon ze over dat ze geen tijd heeft om mijn klacht af te handelen en toen ik vroeg waarom ze ineens zo begon te reageren terwijl ze had aangegeven mij te willen helpen hing ze op in mijn gezicht. 

 

Wat moet ik nou hiermee? Dit is heel triest. 

 

 

Hoi @Wifi5.0 , welkom bij de klant helpt klant community. 

Als je een generiek technische vraag hebt over wifi kunnen we als consumenten nog wel met je meedenken hoor. Shoot!

Hoi @eric helaas is het geen technische vraag maar veel erger dan dat. Er is sprake van wangedrag. en er wordt niets aan gedaan.

Reputatie 7
Badge +14

Tja, moderators hebben geen inzicht in de CRM van t-mobile zakelijk. Dat een individuele medewerker een keer een slechte dag heeft is niet goed, maar kan ik me nog voorstellen. Maar dat iedereen je bij de klantenservice aan het afschepen is klinkt toch bijzonder.  

Ik zou zeggen, probeer het nog eens bij een andere medewerker en als dat leidt tot jouw zelfde gevoel, dan is het misschien geen goede match tussen jou en t-mobile zakelijk. Maar ook dat kan ik me niet goed voorstellen....

Reageer