Beantwoord

App geeft ten onrechte aan dat ik datavrije muziek heb gebruikt

  • 16 July 2021
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi, een week geleden heb ik mijn mobiele abonnement verhoogd tot 10 GB, en nu krijg ik datavrije muziek erbij, leuk!

Tot nu toe heb ik absoluut geen  gebruikt gemaakt van datavrije muziek, ik ben ook niet aangemeld bij een streamingdienst, toch zegt de tmobile app dat ik (nu) 6 MB heb gebruikt. Dit is natuurlijk heel weinig en kost me ook niets, maar ik zou toch graag willen weten waar die 6 MB vandaan komt.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 July 2021, 13:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @IvDeee 

Veel apps gebruiken je data in de achtergrond ook al maak je niet eens gebruik van je telefoon, voor een aantal apps kan je wat instellingen aanpassen zoals de store die alleen mag updaten over WiFi en zo kan je nog wel meer instellen.

Mijn Samsung Galaxy S9 heeft zelfs standaard een optie aan staan dat hij bij een instabiele WiFi automatisch op 4G gaat.

Dank je Waqqas. Dat apps data gebruiken op de achtergrond weet ik, maar welke app doet dit dan? Ik ben nl niet aangesloten bij een streamingdienst. Of de tmobile app zelf?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @IvDeee 

Hopelijk heb je hier wat aan :

Android

IOS

Reageer