Beantwoord

bewindvoerderscode

  • 14 April 2023
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Geachte heer, mevrouw

Wij stonden onder bewind en dit is gelukkig opgeheven. 2.5 week geleden vandaag heeft mijn bewindvoerder contact opgenomen met jullie afdeling, telefonisch en per mail zodat ik mijn abbonement kon verlengen, dit kan ik namelijk niet omdat er nog een bewindvoerderscode opstaat. 

Gisteren heb ik contact gehad met tmobile klantenservice, ik zou teruggebeld worden voor de status. Alleen dit is niet gedaan.

Nu alle wegen geprobeerd wordt van her naar der gestuurd. Hopelijk kan iemand me helpen om de bewindvoerderscode op te heffen. Al jaren trouwe klant, en wil graag dat dit opgelost wordt. 

 

Groetjes

Selma

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 24 April 2023, 12:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Selma, ik wil het graag meteen voor je onderzoeken! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @SillieM, ik heb meteen je gegevens opgezocht in ons systeem en ik kan niks vinden bij Thuis van T-Mobile. Gaat het misschien om een mobiel abonnement? Groetjes, Ishana

@Ishana het gaat om een mobiel abonnement

Reputatie 6
Badge +6

Geachte heer, mevrouw

Wij stonden onder bewind en dit is gelukkig opgeheven. 2.5 week geleden vandaag heeft mijn bewindvoerder contact opgenomen met jullie afdeling, telefonisch en per mail zodat ik mijn abbonement kon verlengen, dit kan ik namelijk niet omdat er nog een bewindvoerderscode opstaat. 

Gisteren heb ik contact gehad met tmobile klantenservice, ik zou teruggebeld worden voor de status. Alleen dit is niet gedaan.

Nu alle wegen geprobeerd wordt van her naar der gestuurd. Hopelijk kan iemand me helpen om de bewindvoerderscode op te heffen. Al jaren trouwe klant, en wil graag dat dit opgelost wordt. 

 

Groetjes

Selma

Hi Selma, Voor het afmelden van een bewind hebben wij een eindbeschikking nodig, waarin de uitspraak van de rechter staat. Deze eindbeschikking komt normaliter van je bewindvoerder af, maar kan - als jij deze in je bezit hebt - ook naar ons gemaild worden. Is dat ook gebeurd? Graag kijk ik met je mee in je account. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account! 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer