Beantwoord

Blokkade na betalingsregeling

  • 6 June 2023
  • 14 reacties
  • 453 Bekeken

Wie o wie kan mij helpen!!!!

ik heb namelijk een blokkade gekregen op mijn simkaart waardoor ik nu niet kan bellen en internetten op me telefoon nu heb ik met t mobile een betalingsregeling getroffen en daar in de mail stond dat ik alleen een blokkade heb voor bellen naar betaalde service en buitenlandse nummer echter ben ik helemaal geblokkeerd en kan ik naar niemand bellen zelfs niet naar de klantenservice nummer van t mobile en heb ook geen toegang tot jullie 4g netwerk wat ik wel nodig heb om te kunnen werken als bezorger en natuurlijk ook om mijn betalingsregeling te kunnen betalen 

icon

Beste antwoord door MickDenHaag 8 June 2023, 13:26

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MickDenHaag 

Wanneer je aansluiting geblokkeerd is dan dien je het hele bedrag dat openstaat te betalen, doe je dit via iDeal dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.

https://www.t-mobile.nl/betalen

 

Hallo @Waqqas 

dankjewel voor je bericht en antwoord maar jammer genoeg helpt het niet met mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @MickDenHaag Ben je in het buitenland of heb je een betaling tijdens de regeling overgeslagen?

goed om te weten

  • Je kunt tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
  • Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betaalafspraak kun je in je My T-Mobile account de status van je afspraak bijhouden.
  • Tijdens de afspraak kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
  • Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.

Wil je een betaalafspraak aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betaalafspraak aanvraagt.

Beste @CrisTien 

nee ik ben nog gewoon in Nederland en heb verder ook geen betalingen of iets in die richting overgeslagen/gemist, het is echt dat ik hier in Nederland gewoon nu niks kan zoals naar andere nummers bellen hier in Nederland of zelfs in het algemeen gewoon internetten met 4G

Reputatie 7
Badge +14

@MickDenHaag 

Als je met een andere telefoon de klantenservice kunt bellen dan kun je gelijk horen waarom je afgesloten bent.

Reputatie 7
Badge +14

@MickDenHaag Heb je al in je account gekeken of er iets staat waar je uit kan opmaken dat er een fout is gemaakt?

Hier zal je moeten wachten tot de moderators je topic behandelen, je kan via Twitter nog een poging doen vanavond daar @tmobile_webcare tot 24 uur aanwezig is.

Sorry dat wij je nu niet kunnen helpen

@CrisTien heb niks aparts gezien in mij account dus dan maar afwachten tot een moderator wellicht dat ik ff via twitter een poging ga doen 

dankjewel voor je antwoorden en je hulp

Reputatie 7
Badge +14

Vraag uit belangstelling.

Is er al duidelijkheid? @MickDenHaag 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MickDenHaag 

Is het nog gelukt om een collega te spreken en dit op te lossen? Anders kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder!

@Hajar ik heb u een privé bericht gestuurd! 

@CrisTien geen succes op twitter jammer genoeg, wellicht dat het hier wel lukt

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MickDenHaag 

Bedankt voor je gegevens! Ik heb een wijziging gedaan en als je je toestel opnieuw start dan zou het nu wel moeten werken in Nederland. 

Hoor graag of het is gelukt!

@Hajar het is inderdaad gelukt dankjewel voor je hulp, 

 

@CrisTien en de rest jullie ook bedankt : ) 

Reputatie 7
Badge +14

@MickDenHaag  Helemaal blij voor je! 
Prettige dag verder😂

Reageer