Beantwoord

chubb verzekering

  • 27 May 2022
  • 4 reacties
  • 898 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Niet normaal je dient een claim in en krijgt een email om terug te bellen. Ze hebben namelijk vragen. Vanaf 09.00 uur aan het bellen geen gehoor. En ja nu zijn ze dicht. Het maakt ook niet uit welke optie alles heeft een wachtrij van meer dan 6 min. Ongelooflijk maar wel maandelijks afschrijven.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 27 May 2022, 19:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Frai85  Welkom, ik snap dat dit niet leuk is. Kan je ze niet mailen?

Chubb 

TM bied dit aan als extra optie maar heeft er verder geen enkele invloed op. Hopelijk krijg je snel contact.

 

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op.

Wij zijn telefonisch bereikbaar via +31 (0) 348 46 28 45.

Openingstijden

Maandag t/m zaterdag: 09:00 tot 20:00 uur
Zon- en nationale feestdagen:* Gesloten
Reputatie 7
Badge +15

-reactie verwijderd-

@CrisTien Ik heb ze gemaild nog geen reactie. 

Hoop snel van ze te horen.

 

@Chubb ik snap dat ze het als optie bieden. Maar als ik alle klachten lees inclusief ervaringen van vrienden dan vraag ik me af waarom zij dan hun blijven aanbieden. Maar goed ik ben voor gek verklaard dat ik 2 jaar verzekering heb genomen en nu ik ze nodig hebt krijg ik ze niet te pakken. Zelf  TM heeft aangeven klachten te hebben gehad mbt contact krijgen. 

 

De nummer die geeft probeer ik al heel de dag te bellen. Blijkbaar waren alle afdelingen super druk want tot sluitingstijd niemand te pakken gekregen. En zelfs 2 andere nummer gekregen die deden het zelfde.  

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Frai85 Ik begrijp bijna hoe lastig dit is. Zelf maak ik nooit gebruikt van dit soort verzekeringen. 
Misschien hebben de moderators nog een idee.

Is je telefoon kapot? 
Hopelijk is dit snel opgelost. Laat aub. Maandag even weten of het is gelukt!?  Ik zal voor je duimen. 
En waarom providers dit aanbieden is omdat er altijd mensen zijn die dit willen🤭  denk ik. 
Sorry dat ik je nu niet verder kan helpen.

Heb je nog andere vragen dan ben je meer dan welkom!

fijn weekend