Community Account Verwijderen

  • 23 March 2023
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil mijn "community account” verwijderd zien, inclusief alle berichten die ik heb gepost, alle treiteringen aan andere gebruikers, alle bedreigingen aan t-mobile en zijn/haar medewerkers en alle persoonlijke gegevens.

 

Ik wil geen vragen ontvangen, ik wil gewoon dat al mijn gegevens gewist worden.

 

[Aangepast door een moderator] 

Pharwin van Odido 1 jaar geleden

@Jee.Zoals ik al aangaf, ontvang ik graag een privéberichtje van je, zodat ik de vraag die je had gesteld in een andere topic, voor je kon uitzoeken. Jammer genoeg heb ik geen privéberichtje van je voorbij zien komen. Echter, geef je aan met spoed je account te willen verwijderen. Dit ga ik nu voor je in orde maken. Houd er er rekening mee dat je geen vragen meer kunt stellen via onze Community. Als je wilt dat het alsnog wordt uitgezocht, kun je contact opnemen met ons webcareteam via Facebook (T-Mobile NL) of Twitter (@tmobile_webcare) of de chat. Daar helpen we je graag verder! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dit soort posts leiden niet aleen tot het verwijderen maar ook een BAN for life hoop ik.

Reputatie 6
Badge +6

Ik wil mijn "community account” verwijderd zien, inclusief alle berichten die ik heb gepost, alle treiteringen aan andere gebruikers, alle bedreigingen aan t-mobile en zijn/haar medewerkers en alle persoonlijke gegevens.

 

Ik wil geen vragen ontvangen, ik wil gewoon dat al mijn gegevens gewist worden.

 

[Aangepast door een moderator] 

Hi @Jee. 

 

Dat maak ik graag voor je in orde! Echter, gaf je in een andere topic aan dat je nog geld van ons terugkrijgt. Ik heb in het topic voorgesteld om dit eerst voor je uit te zoeken en daarna al je gegevens te verwijderen. Is dat een optie? Of wil je direct dat ik al je gegevens verwijder? Zullen we het trouwens wel centraal houden in één topic? Dan blijft het overzichtelijk voor ons allemaal!

 

 Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Waarom is dit T-Mobile Community Account nu nog steeds niet verwijderd?

Nogmaals, op basis van europese wetgeving, heb ik recht mijn gegevens te verwijderen en/of te laten verwijderen.

Ik wil dat dit account onherroepelijk verwijderd wordt, inclusief alle persoonsgegevens en voorheen geplaatste berichten, zonder enige verdere vragen. 

Opschieten nou.

Reputatie 6
Badge +6

@Jee.Zoals ik al aangaf, ontvang ik graag een privéberichtje van je, zodat ik de vraag die je had gesteld in een andere topic, voor je kon uitzoeken. Jammer genoeg heb ik geen privéberichtje van je voorbij zien komen. Echter, geef je aan met spoed je account te willen verwijderen. Dit ga ik nu voor je in orde maken. Houd er er rekening mee dat je geen vragen meer kunt stellen via onze Community. Als je wilt dat het alsnog wordt uitgezocht, kun je contact opnemen met ons webcareteam via Facebook (T-Mobile NL) of Twitter (@tmobile_webcare) of de chat. Daar helpen we je graag verder! 

 

Groetjes, 

Pharwin