Beantwoord

Data sim only with 4G modem

  • 11 October 2021
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Kan ik de data sim only onbeperkt abonnement in een 4G modem/portable 4G modem plaatsen. Er gaat alleen maar één persoon het gebruiken.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 October 2021, 13:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marki_1 

Een data sim only met een 4G modem mag niet gebruikt worden als vervanging van een vaste aansluiting, bovendien heb je met unlimited per dag 8 GB als startbundel met aanvullers van 2 GB.

4G voor thuis is misschien een betere optie voor je met een veel ruimere startbundel voor de hele maand en aanvullers van 5 GB.

Hallo @Marki_1 

Een data sim only met een 4G modem mag niet gebruikt worden als vervanging van een vaste aansluiting, bovendien heb je per dag 8 GB als startbundel met aanvullers van 2 GB.

4G voor thuis is misschien een betere optie voor je met een veel ruimere startbundel voor de hele maand en aanvullers van 5 GB.

Bedankt voor je reactie,

De bedoeling is dat ik de Data sim vaak buiten will gebruiken, met maximaal van ~3GB verbruik per dag. Kan ik dan in dit geval een 4G modem gebruiken?

Reputatie 7
Badge +15

3 GB per dag met unlimited zou volgens mij gewoon kunnen, het heeft er denk ik mee te maken dat je het mobiele netwerk niet te veel belast.