Beantwoord

Deezer activeren

  • 30 September 2021
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

Hoi allemaal,

 

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten bij T-Mobile een week geleden. Vervolgens heb ik een My T-Mobile account aangemaakt en mijn telefoonnummer aan dat account gekoppeld. Dat is gelukt. Van T-Mobile heb ik eerder al een mail gehad dat Deezer aan mijn mobiel abonnement is toegevoegd met instructies hoe ik het zou kunnen activeren. Ik heb de stappen op de website van Deezer gevolgd om het te activeren, maar het herkent mijn telefoonnummer niet. Dat is vreemd. Heeft iemand dit ook gehad? Wat zou een oplossing kunnen zijn? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Dave 4 October 2021, 09:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Wijnand Dijkshoorn,

Is het ondertussen wellicht al gelukt om Deezer te activeren of loop je nog steeds tegen hetzelfde probleem aan?

Soms kan het even duren voor de aanmelding van Deezer goed is verwerkt, waardoor het nog niet direct lukt om de bundel te activeren via de website van Deezer. Zie je via jouw My T-Mobile wel terug dat de bundel is toegevoegd aan je abonnement? 

We horen graag van je of het is gelukt om Deezer te activeren! :fingers_crossed:

Hoi @David,

Zowel in My T-Mobile als op de eerste factuur staat Deezer. Het is nog niet gelukt het te activeren.

Reputatie 7

Hi Wijnand,

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? 

Ik kan in ieder geval de bundel resetten, hopelijk komt de aanmelding dan wel correct door en anders wordt dit iets wat vanuit Deezer opgepakt moet worden.

Ik zie jouw bericht graag spoedig verschijnen!