Beantwoord

Deezer deactiveren

  • 14 September 2021
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 2

Per abuis vorige week op het verkeerde Deezer (Vast) abo geklikt geeft mij geen mogelijkheid deze te deactiveren. Ik wilde deze dienst even proberen om te kijken of het iets was voor tijdens het motorrijden.
Helaas valt Deezer regelmatig uit waardoor het niet voor mij geschikt is.
Zou graag het abonnement deactiveren maar weet niet hoe dit aan te pakken.
Enige hulp zou prettig zijn.

 

icon

Beste antwoord door eric 14 September 2021, 16:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ael0721  Welkom. Oei dat is lastig want voor Deezervast zijn regels.

Deezer Vast is gekoppeld aan de einddatum van je abonnement. Deze kun je niet tussentijds opzeggen. Deezer Flexibel heeft een minimale looptijd van één maand. Je kunt deze maandelijks aan- en uitzetten 

Hopelijk kan een moderator nog iets voor je doen, mijn advies is bel de klantenservice of wacht op het antwoord van een moderator 

Groetjes en hopelijk succes

Reputatie 7
Badge +14

Per abuis vorige week op het verkeerde Deezer (Vast) abo geklikt geeft mij geen mogelijkheid deze te deactiveren. Ik wilde deze dienst even proberen om te kijken of het iets was voor tijdens het motorrijden.
Helaas valt Deezer regelmatig uit waardoor het niet voor mij geschikt is.
Zou graag het abonnement deactiveren maar weet niet hoe dit aan te pakken.
Enige hulp zou prettig zijn.

 

Je kunt in Deezer ook je muzieklijst alvast downloaden voordat je gaat rijden. Dan kun je dat onder wifi doen, maar vooral, het zal niet door mindere dekking onderbroken worden. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ael0721 

Je hebt 14 dagen bedenktijd ook voor zo’n bundel dus ik help je graag verder. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!