Deezer T-Mobile afspeellijst kan niet verwijderd worden.

  • 28 September 2022
  • 8 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Sinds kort heb ik Deezer via T-Mobile.
Daarvoor had ik ook al Deezer (via Deezer zelf)

Nu heb ik (met Deezer via T-Mobile) een afspeellijst “Lekker lang onbeperkt internet vieren” als favoriet die ik niet verwijderen kan.
Elke keer als ik hem verwijderd als favoriet, komt hij weer terug.
Link naar de afspeellijst.

Waarom kan ik hem niet verwijderen?
Afspeellijst is ook een tijd niet bijgewerkt/geüpdatet.

Ik heb zelf geprobeerd de lijst te verwijderen uit favorieten via de PC (app windows store) / Browser / ook op de mobiele app.
Iemand misschien nog tips over?
Alvast bedankt 😉

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Hi @Maarten098

Vreemd dat hij bij jou terug blijft komen, ik heb namelijk net opnieuw in mijn Deezer app gekeken en zie de afspeellijst niet terug in mijn favorieten. Natuurlijk kan ik dit intern voor je uitzetten, ik ga dat ook meteen voor je doen! Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je natuurlijk weten. Mocht ik onverhoopt geen terugkoppeling geven, krijg ik graag een seintje van je! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge

Goede morgen @Hajar 

Plots in de T-Mobile afspeellijst weg op de mobiele en PC app.
Ik heb niets gedaan of dergelijke. (na mijn vorige bericht van 6 dagen geleden)

Dus hoe het zo opeens kan, heel apart.
Misschien toch iets achter de schermen gedaan?

Belangrijkste is, het is opgelost! (tot heden dan :P)

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Maarten098

Wat leuk dat je Deezer via T-Mobile hebt, ik heb het ook, super handig! Ik heb het net even geprobeerd en zag dat ook ik de afspeellijst in mijn favorieten had staan, deze heb ik verwijdert en lijkt niet terug te komen. Na hoelange tijd komt dit terug? Ik vermoed namelijk dat het een instelling is die niet gewijzigd kan worden, dus ik ben benieuwd na hoelang de afspeellijst weer terug komt in je faovrieten.

Reputatie 4
Badge

Goede middag @Johrick 

Ik keek net ff op de desktop app, hij staat er weer.
Ik denk dat hij na x aantal uur of opnieuw starten van de app weer terug is.

Zelf vermoede ik ook dat een het instelling is wat niet verwijderd worden kan.

Er zijn blijkbaar 415.234 mensen die dan Deezer via T-Mobile hebben, maar ook die afspeellijst hebben.
Blijkbaar ben ik dan de enige die het hinderlijk vind?
 

Reputatie 4
Badge

@Johrick 

Toevallig al een update/oplossing?

Probleem is er nog steeds.
Ik kom letterlijk niet van die afspeellijst af 😅
Of ik moet niet meer Deezer via T-Mobile doen of ermee leren leven.

 

Ik hoor graag van je :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maarten098 

Heb je ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Wellicht dat het dan wel lukt om te verwijderen. Het lijkt erop dat dit echt aan Deezer zelf ligt want ik heb het net ook getest en bij mij verdwijnt de lijst wel als ik die verwijder. Je zou ook nog contact kunnen opnemen met Deezer zelf.

Ik hoop dat het alsnog lukt met de hulp van Deezer!

Reputatie 4
Badge

Hey @Marciano 
Heb jij toevallig de afspeellijst al terug in jouw lijst ? 😄

Het maak niet uit via welke app (Android, Windows, Browser, Google TV, Amazon Fire Stick) ik hem probeert te verwijderen, hij blijft terug komen.
Ook het cache legen werkt niet.
De link die je stuurde gaat ook om het verwijderen van een liedje uit de favorieten afspeellijst.

Met de Deezer app is niets mis.
Het is enkel de T-Mobile afspeellijst die ik niet weg krijgt. (krijg hem wel weg, maar blijft terug komen als Favoriet)
Ik heb zelf echt zo vermoeden dat het “Branded” ingesteld is door T-Mobile, net zoals het Logo van T-Mobile (enkel in Android app)

Als het niet teveel gevraagd is, zou ik intern eens nagevraagd kunnen worden?
Zelf heb ik al de nodige tijd erin gestopt om het mogelijk op te lossen voordat ik dit topic gemaakt hebt.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hey Maarten,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik heb ook direct eens gekeken naar de playlist via de link die je hebt gestuurd. Ik krijg hem wel direct weg uit mijn favorieten. Gebruik je ook de Deezer app? Wat gebeurd er als je hem via de app uit je favorieten verwijderd?

Je zou de vraag nog eens neer kunnen leggen op de Deezer Community. Ik heb direct eens wat opgezocht en kwam al snel op dit topic uit. Niet helemaal hetzelfde, maar gaat wel over favorieten die niet weg willen. Ik lees hier dat het leegmaken van de cache in de app wel eens kan helpen. Laat je het me weten? 😄

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Maarten098

Vreemd dat hij bij jou terug blijft komen, ik heb namelijk net opnieuw in mijn Deezer app gekeken en zie de afspeellijst niet terug in mijn favorieten. Natuurlijk kan ik dit intern voor je uitzetten, ik ga dat ook meteen voor je doen! Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je natuurlijk weten. Mocht ik onverhoopt geen terugkoppeling geven, krijg ik graag een seintje van je! 

Reageer