Deezer wordt niet gekoppeld

  • 7 November 2022
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties

Beste T-Mobile,

 

Ik heb al sinds 2018 Deezer gehad. Nu ben ik recent abbonee van t-mobile, en heb ik dus Deezer Family aangeschaft in mijn abonnement, helaas krijg ik mijn Deezer niet geactiveerd met de t-mobile activatieknop. Ik heb de website van Deezer ook al geprobeerd, die geeft aan dat mijn 06 nummer nu gebruik kan maken van Deezer.

 

Zodra ik op de T-mobile activatie knop druk binnen de app van Deezer, krijg ik een Pop-up melding met de tekst '’Welkom'’. Zodra je op deze button wilt klikken om vervolgens door te kunnen, gebeurt er niks, en blijft de popup melding in beeld. Het enige wat ik op dat moment kan doen is de pop-up wegklikken via het kruisje, en heb ik alsnog alleen de 'gratis'’ versie van deezer.

 

Kunnen jullie me verder helpen? Ik denk zelf dat het een fout is binnen mijn account.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KVKV 

Ik wil graag met je meekijken. Zie je wel een actieve Deezer bundel in jouw My T-Mobile overzicht? Heb je via een andere browser geprobeerd om je Deezer account te activeren? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Deezer account? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 1

Gelukkig… ik ben niet de enige. @Hajar kan ik ook een pb sturen?

Ik heb inmiddels al twee weken contact met Deezer, die verwijst me naar T mobile en de collega’s daar verwijzen mij als laatste stap naar…. Deezer! 🤷🏻‍♂️

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dw1985 

Ja, dat is zeker mogelijk!  Als je mij in dat bericht precies uitlegt wat er aan de hand is dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 1

Hi @dw1985 

Ja, dat is zeker mogelijk!  Als je mij in dat bericht precies uitlegt wat er aan de hand is dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

 

PB verstuurd!

Reageer