Beantwoord

DuoSim of Multisim, maar niet beide?

  • 3 December 2021
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Nieuwe klant bij T-Mobile. Lang geleden heb ik een tijdje twee simkaarten op hetzelfde abonnement gebruikt om in de trein te kunnen internetten op mijn iPad (met -destijds- 3G, zodat ik niet de hotspot van mijn iPhone hoefde te gebruiken; maar toch nog gedoe, omdat steeds of de iPhone of de iPad in vliegtuigmodus moest). Ik zie dat T-Mobile ook zoiets aanbiedt, onder de naam DuoSim.

 

Bij het aanvragen van Multisim voor mijn Apple Watch stond ergens in de kleine letters dat DuoSim en Multisim niet compatibel zijn. Omgekeerd krijg je bij de aanvraag van DuoSim echter geen waarschuwing dat dit niet compatibel is met Multisim...

 

Klopt het dat je voor één van deze twee diensten moet kiezen, maar niet beide diensten tegelijk kunt gebruiken?

 

Ik hoop natuurlijk dat tablets (zoals de iPad) snel als extra optie bij Multisim komen. Dat zou de ideale oplossing zijn (mits tegen een acceptabele prijs)!

icon

Beste antwoord door Dave 10 December 2021, 10:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @sublimerote 

Welkom bij T-Mobile! :tada:

Het klopt inderdaad dat je hierin een keuze moet maken, dus deze zijn niet compatibel met elkaar. De Multisim is op dit moment alleen geschikt voor de Apple Watch, dus met jouw iPad kun je hier nu geen gebruik van maken. Of dit in de toekomst beschikbaar wordt voor andere apparaten dan de Apple Watch (en zo ja, wanneer) kan ik niet zeggen, daar zijn op dit moment in ieder geval geen plannen voor. 

Houd er wel rekening mee dat je bij de Duosim slechts één van de twee simkaarten tegelijkertijd kunt gebruiken, dus je moet dan de verbinding van iPhone of iPad uitschakelen, anders werkt het niet.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we dat graag van je!

Jammer; ik heb inmiddels voor Multisim gekozen.

Ik zie dat T-Mobile in het buitenland wel tablets aan Multisim kan toevoegen. Hopelijk komt dat hier ook nog!

(het geld dat T-Mobile hiermee extra aan mij kon verdienen gaat nu naar een andere provider...)