Beantwoord

E sim activatie werkt niet


Meermaals geprobeerd Esim te activeren maar tot op heden zonder succes, oude simkaart in ander toestel bleef ook werken, tot deze ochtend. ben nu dus niet meer bereikbaar. QR code weg en activatiecode niet meer mogelijk ivm oude simkaart niet meer werkzaam. Op my t mobiel staat dat e-sim geactiveerd is maar op toestel geen verbinding. Heb deze nu verwijderd maar kan nu helaaml niets meer.

icon

Beste antwoord door Dave 24 June 2021, 08:58

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @VIRMIJ ,

Zou je de privé gevoelige informatie willen verwijderen? Er kijken ook mensen mee met minder goede bedoelingen:wink:

Je kan dit doen door op de drie puntjes onderin je bericht te klikken en te kiezen voor bewerken.

Je mag zoals @Hajar het vraagt deze gegevens via een privé bericht versturen .

Dit kan door op hajar's naam te klikken en dan kies je voor stuur bericht

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Kat37  ik ga kijken of er nog iemand is die je kan helpen. Geen garantie maar doe mijn best!

Reputatie 7
Badge +14

Neem dan daar nog even contact op @Kat37 want vanuit hier lukt het nu niet

Reputatie 7
Badge +14

@Kat37 @tmobile_webcare  op Twitter ze zijn er tot half 6

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AdrianM 

Can you send me a private message with your 06-number, name,birth-date,  full address, last 4 numbers of your IBAN and your current eSim number and new eSim number? I will look into this. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kat37 

Ik heb gereageerd op je privebericht. 

Reputatie 7

Hoi @wvowvo,

Goed dat je dit hier laat weten! Dit is een bekend probleem en onze IT-afdeling is er druk mee bezig om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik heb jouw gegevens ook in een case aan ze doorgestuurd, zodat ze dit ook mee kunnen nemen en zij zullen ook contact met je opnemen als het is opgelost. Excuus voor dit ongemak en hopelijk is het heel snel opgelost! 

Als je in de tussentijd nog vragen hebt voor ons dan horen we het graag!

​*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

EEN VRAAG MET SPOED!!!!!!

Beste  Moderator HAJAR,

Please, verwijdeer mijn gegevens, die heb ik verkeerd geplaats op UW verzoek om mijn extra gegevens toe te sturen in privébrief om mij te helpen.  Ik ging via de link naar Community. Ik kon geen contact met U op T-Mobile webpagina te vinden. Ik dacht dat ik moet die gegevens plaatsen via deze link in de brief. Helaas, na het plaatsen van mijn antwoord aan moderator HAJAR heb ik gezien dat mijn gegevens openbaar staan onder mijn vraag. 

Jammer, dat Moderator HAJAR heeft geen informatie gegeven hoe kan ik naar haar prive brief  e-mail toesturen?  

Please help!!!

Met vriendelijke groeten klant van T-MOBILE nr. xxxxxxx  

Reputatie 7
Badge +9

Hi @VIRMIJ 

Geen zorgen! Je gegevens zijn al verwijderd en je kan mij een privebericht sturen door te klikken op mijn naam en kiezen voor stuur een bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hi @Kat37 

Ik heb gereageerd op je privebericht. 

Dankje, ik heb mijn gegevens toegezonden. 

Krijg ik nog antwoord op mijn bericht, ik vertrek morgen naar Spanje. Ik kan nu al drie dagen niet op het netwerk. 

Meermaals geprobeerd E-Sim te activeren maar tot op heden zonder succes, oude simkaart in ander toestel bleef ook werken, tot deze ochtend. Ben nu dus niet meer bereikbaar.

Ik krijg deze melding van QR code scanning, Invalid Activation Code, Contact your netword provider for more information. Kunt u me helpen a.u.b.

Hello, 

 

Mijn eSIM wordt niet geactiveerd in Iphone 12 mini

 

Ik heb deze probleem ook. Ik heb sim- kaart geactiveerd maar kreeg een melding: Er heeft zich een probleem voorgedaan bij het verbinden. Functies van de serviceprovider worden later ingesteld wanneer uw telefoon verbinding kan maken

Vraag: esim zojuist geactiveerd, maar maakt geen verbinding met netwerk. Ben nu niet bereikbaar. Hoe los ik dit op? En als ik dit zelf niet kan doen, wie dan wel?

Reputatie 7
Badge +9

@Mr.Matty 

Heb je je toestel al opnieuw gestart en heb je wel een goede dataverbinding? Als het nog niet werkt, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan controleer ik of je instellingen goed staan. 

Hey Hallo, op zoek naar een t-mobile moderator, ik ervaar hetzelfde bij het activeren van een e-sim: Unable to Activate SIM.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @IkBenSuper 

Ik kijk graag met je mee! Zou je me een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je huidige en nieuwe simkaartnummer? Dan kan ik in onze systemen met je meekijken of alles wel goed staat ingesteld.

Ik hoor graag van je!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @VIRMIJ 

Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan kan ik controleren of de instellingen goed staan. 

Beste Hajar,

Bedankt voor uw snelle reactie.

Op uw verzoek stuur ik u toe  gevraagde gegevens: XXXX Moderator edit: klantgegevens verwijderd. Geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht alsjeblieft.

Bedankt voor uw tijd en moeite

Groetjes

Reputatie 7
Badge +14

 

Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen en ik vertrek vannacht naar het buitenland. Kan iemand zorgen dat mijn Esim weer werkt voor die tijd. Heb al geprobeerd om de fabriekinstellingen te herstellen en nogmaals een nieuwe Esim te downloaden. Zonder succes helaas. Ik kan nu al vier dagen niet op het netwerk en betaal wel voor de kosten. Te schandalig dit! Super slechte service T-Mobile. Ook geen antwoord na de eerste reactie en het toezenden van mijn gegevens. Door de lockdown en mijn werkzaamheden tot vijf uur ben ik niet meer in staat om naar de winkel te gaan. Doe er iets aan, los het op!!!

Hi @Kat37 

Ik heb gereageerd op je privebericht. 

Alleen niets gedaan vervolgens….

Beste @Kat37  ik ga kijken of er nog iemand is die je kan helpen. Geen garantie maar doe mijn best!

Dank je sorry voor de ophef, maar ik krijg alleen te horen ja wij gaan voor je kijken en verder niets. Beetje gestrest omdat ik echt Google Maps en dus een internet netwerk nodig heb waar ik naartoe ga vannacht. 

 

Hi @Kat37 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen en hoop dat alles naar behoren werkt. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Nee het werkt nog steeds niet, ik kan al een week niet op het netwerk. Omdat ik geen bereik heb kan ik ook niet meer op Twitter en antwoorden op jouw collega. Echt geen woorden voor. Ik betaal nu voor niks...

My card is still not working. Your stupid chat bot answers to call customer service. How can I do this when esim doesn't work for me.

Reageer