Beantwoord

E-Sim geactiveerd geen service

  • 20 juni 2021
  • 9 reacties
  • 256 Bekeken

Gisteravond en vandaag de esim gedownload en geïnstalleerd via myt-mobile.nul. 
 

De simkaart geactiveerd echter blijft er continue de melding “Geen service” staan. Ik kom dus niet verder. 
 

Naar mijn weten heb ik alle stappen (meermaals) doorlopen. 
 

Graag hoor ik van u. 

icon

Beste antwoord door David 21 juni 2021, 16:36

Hoi @Gewal,

Ik zie terug dat je hier vanochtend contact over hebt gehad, maar dat het nog niet helemaal opgelost is. Mijn collega heeft dit in ieder geval voor je doorgezet, dus hopelijk is het allemaal snel geregeld! 

Als we je in de tussentijd ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gewal,

Ik zie terug dat je hier vanochtend contact over hebt gehad, maar dat het nog niet helemaal opgelost is. Mijn collega heeft dit in ieder geval voor je doorgezet, dus hopelijk is het allemaal snel geregeld! 

Als we je in de tussentijd ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Ik heb dit probleem ook en heb T Mobile gebeld maar nog geen respons die iets oplevert. Er zou een technisch team contact opnemen maar dit is al drie dagen geleden.  Het is dan wel weekend maar drie dagen onbereikbaar is ook geen luxe. Je gewone sim wordt nl onmiddellijk gedeactiveerd… 
Een tweede esim testen kan ook niet want je kunt geen activatie sms meer ontvangen. 

  • Esim aangeschaft en geactiveerd staat ook actief e.d. in mn iphone. 
  • Maar blijft ‘geen serivice’ staan en ben dus niet bereikbaar en kan geen betalingen doen  … 
  • Aangeschaft omdat ik op Curaçao zit en dus een andere sim voor data wilde hebben. 
  • Ik vermoed dat het activeren via een roaming partner dus niet goed verloopt ? 
  • [persoonsgegevens verwijderd door Moderator]
  • Ik reageer of ben bereikbaar via whatsapp na 12.00 NLse tijd. (6.00 Cur tijd) 


    Alvast dank voor jullie hulp !  Henkjan
Reputatie 7
Badge +20

Hi @Henkjan de Krijger 

Ik zie dat je case in behandeling is bij onze technische afdeling. De specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling. Vaak nemen ze contact op binnen 7 werkdagen, maar dat is ook afhankelijk van het onderzoek. 

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

@Hajar  Dank voor je respons. Maar ik heb er natuurlijk niet heel veel aan 🙂 7 dagen ?!  

Ook vind ik het bijzonder dat ik via een community ingang moet gaan zoeken naar de status van mijn case. Dat is toch apart. Ik weet absoluut niet waar ik aan toe ben. Kan niet betalen of communiceren met Nederland. Mijn beide ouders van 75 jaar kunnen me niet bellen. En ergens via een forum geef je me dan een kleine snipper informatie die het eigenlijk alleen maar uitizichtlozer maakt omdat je even aangeeft dat het 7 dagen kan duren. Zo ga je  niet met klanten om. Ik geloof dat ik al meer dan 10 jaar klant ben en ook nog eens iedere maand 100 euro extra aan data verstook.. 

 

Net een nieuw aboonement genomen waar me gezien mijn buitenlands verblijf notabene werd aangeraden de Esim te nemen. 

Dus voordat je reageert. - Als je dat nog doet - Reageer dan iets waar je klant wat mee kan en niet met een loze statusmelding waar ik niets mee kan. 

 

Jammer. 

 

Groet, Henkjan de Krijger. 

[persoonsgegevens verwijderd door Moderator]

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Henkjan de Krijger 

Ik begrijp dat je direct een oplossing wilt, maar de technische specialisten moeten eerst dit onderzoek doen om de oorzaak te achterhalen en jouw een oplossing te bieden. Ik kan op dit moment niet anders dan je case bekijken en de status ervan delen en dat is dat je case nu in behandeling is bij de specialisten. 

Ik heb ook je 06-nummer verwijderd uit je bericht dit is een openbaar forum waarbij het niet handig is om je persoonsgegeven te delen dus houd daar rekening mee. Ik hoop in ieder geval dat er snel een oplossing komt!

Dank ik ben inmiddels ook met Webcare via Twitter in gesprek. Hoop dat daar iets uitkomt.  Ik vind het geen enkel probleem als mijn telefoonnummer ergens online staat. Iedereen kan en mag me bellen. Daar is het voor bedoeld.. 

 

Overigens wil ik niet ‘direct’ een oplossing . Ik ben al drie dagen bezig :) 

Opgelost. Ik had niets meer te verliezen want niet bereikbaar dus heb alles eraf gegooid en opnieuw esim aangeschaft en geïnstalleerd dit werkt. Die tip hadden jullie me ook kunnen geven ... Anyway. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Henkjan de Krijger,

Fijn om te lezen dat je dit probleem op deze manier hebt op kunnen lossen! 

Wij adviseren dit inderdaad zelf niet, omdat dit ook fout kan gaan. Op dat moment kunnen mijn collega’s niets op afstand meer fixen en zou je langs een T-Shop moeten om dit op te laten lossen, wat in het buitenland natuurlijk niet gaat. Gelukkig heeft dit bij jou goed uitgepakt, daar ben ik blij om! 

Mochten we nog wat anders voor je kunnen betekenen dan horen we het graag.

Reageer