Beantwoord

Eigen nummer uitzoeken

  • 29 November 2021
  • 7 reacties
  • 5915 Bekeken

ik zou graag een mooi 06 nummer willen bij mijn abonnement, is dit mogelijk via Tmobile?

Ik zie dat het wel kan bij www.top06.nl , iemand daar ervaring mee?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 29 November 2021, 10:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Kolbrink  Welkom!

Heb je nu een lastig nummer?

Alles kan maar er zijn wel kosten aan verbonden en uiteraard moet het nummer vrij zijn!

Hoe kan ik mijn telefoonnummer veranderen?

Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen. Of gaat je vraag over nummerbehoud?

Goed om te weten

  • Voicemailberichten van het oude nummer komen te vervallen.
  • Facturen van het oude nummer zijn niet meer te zien via My T-Mobile.
  • De kosten worden verrekend op de factuur. Bij PrePaid worden de kosten van het tegoed gehaald.
  • Je houdt je eigen simkaart.

Voorkeurnummers
Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.

Standaard nummer
€ 20,34 (incl. btw)
Willekeurig gekozen nummer

Bronzen nummer
€ 114,39 (incl. btw)
06XX XX ABCD

Zilveren nummer
€ 228,77 (incl. btw)
06XX AB C0 C0

Gouden nummer
€ 457,26 (incl. btw)
06XX AB 0000
06XX A00 B00
06XX AB AB AB

  • ABCD zijn opeenvolgende getallen
  • XX zijn willekeurige getallen

Voorbeelden:

[Moderator update 21/12/2021]

[Update 21/12/2021]

Vanaf nu is het ook mogelijk om zelf via jouw My T-Mobile-account jouw telefoonnummer te wijzigen. Dit kost €10,- en zal op je factuur worden toegevoegd. Dit geldt niet voor bronzen, zilveren of gouden nummers.

Hoi ChrisTien

Dank voor je snelle antwoord, ik zou er liever niet voor willen betalen en al helemaal geen honderden euro’s :((

De standaard nummers zijn wel betaalbaar maar die kan ik ook op de andere site krijgen als ik het goed zie maar dat is natuurlijk persoonlijk want niet iedereen vind hetzelfde mooi

Reputatie 7
Badge +14

@Kolbrink Misschien is het een idee om even langs een TM- 

shop te gaan en daar te vragen wat de mogelijkheden zijn? Of kom je gewoon reclame maken voor die niet te openen Top06 site?😅

Ik ben benieuwd.👍🏻
Succes!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kolbrink 

Indien je wat gratis prepaid simkaarten aanvraagt van een aantal providers en je komt een mooie nummer tegen dan kan je die gratis porteren middels nummerbehoud 😉

@Waqqas haha, dat is ook nog een idee maar wel veel werk, wil eigenlijk ook gewoon liever zelf het nummer uitzoeken dan zomaar een random mooi 06 nummer.

@CrisTien dat is nog goede tip, ga ik proberen! 

 

Reputatie 7

Hi @Kolbrink,

Goed om te zien dat je hier al van flink wat goed advies bent voorzien, bedankt @CrisTien @Waqqas

Ik heb jouw laatste twee berichten overigens een beetje aangepast, omdat het erg begon te lijken alsof er reclame werd gemaakt en dat is hier op onze Community niet toegestaan. Zie ook onze huisregels. Wellicht was dit helemaal niet je bedoeling, maar zoals gezegd begon het er wel op te lijken. :wink:

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je nu dat je hier op de Community in ieder geval goed geholpen wordt door alle toppers die hier rondlopen! :muscle:

@David zeker niet de bedoeling om reclame te maken, dank voor de info!

Heb inmiddels al wat meer info

@CrisTien  helaas wil en kan de plaatselijke tmobile store niks voor mij betekenen. Heb ze gebeld met dezelfde vraag als hierboven en zij hebben niet de middelen om een mooi 06 nummer op een abonnement te zetten. Sterker nog, zij adviseerden mij om online op zoek te gaan :))

Dus ben een beetje terug bij het begin :)