Beantwoord

eSIM bestellen - Er is een fout opgetreden

  • 2 September 2022
  • 24 reacties
  • 705 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Er is een fout opgetreden

Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.

 

Ik probeer nu al meer dan een dag een eSIM te krijgen, maar krijg altijd dit bericht, op internet en aan de telefoon.

Is dit een probleem met mijn account of is dit echt al meer dan een dag kapot?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 September 2022, 17:54

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jxs 

Ik kom via de app tot het scherm waar je akkoord gaat met de voorwaarden en op bestellen moet drukken maar heb niet op bestellen gedrukt want dan bestel ik hem denk ik.

Zowel via app als browser geprobeerd? Op een andere apparaat proberen of via een andere browser kan je ook proberen.

5 dagen en dit werkt nog steeds niet, verschillende computers en webbrowsers geprobeerd.
Aangezien niemand anders het probleem lijkt te hebben, ligt het probleem vermoedelijk bij mijn account

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jxs 

Ik wil graag met je meekijken waar het mis gaat. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. 

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het proberen aan te maken van een eSIM krijg ik de melding “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.”.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @iPhoneUser1985 

Je bedoeld bij het bestellen van een eSIM?

Heb je het zowel via de app als via de website geprobeerd of misschien een andere browser?

Yes, via de app en de website in Safari en Chrome. 

Klantenservice vertelt me ​​dat dit komt omdat ik mijn contract heb verlengd en een nieuwe telefoon heb gekregen bij een partner

Ondanks het bericht probeer het later opnieuw

De enige oplossing is om naar een t-mobile-winkel te gaan waar ze het kunnen uitzoeken

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het proberen aan te maken van een eSIM krijg ik de melding “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.”.

Ik heb dit probleem ook. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, My T-Mobile app, verschillende toestellen (inclusief een laptop). Volgende stap is de klantenservice bellen, denk ik.

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het proberen aan te maken van een eSIM krijg ik de melding “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.”.

Ik heb dit probleem ook. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, My T-Mobile app, verschillende toestellen (inclusief een laptop). Volgende stap is de klantenservice bellen, denk ik.

Die kunnen ook niet helpen ben ik na een paar keer bellen achter gekomen. Gewoon afwachten totdat de melding door de IT-afdeling wordt opgepakt 🙄

Reputatie 2

Ik ervaar hetzelfde probleem. Servicedesk kan ook niet echt helpen. Ze sturen een fysieke simkaart op, maar eigenlijk wil ik een eSim om zo meerdere nummer te kunnen koppelen. Het zou fijn zijn als dit wat beter geregeld was.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Bedankt voor het doorgeven van deze foutmelding! Onze IT-afdeling is inmiddels de hoogte en is bezig met een onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen jullie telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld.

Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben. 😊

Reputatie 2

Hi allemaal,

Bedankt voor het doorgeven van deze foutmelding! Onze IT-afdeling is inmiddels de hoogte en is bezig met een onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen jullie telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld.

Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben. 😊

Hoeveel geduld moeten we eigenlijk hebben? Ik verwacht dat het mailen/genereren van een QR code binnen een paar uur opgelost zou kunnen worden. 

Reputatie 2

Weetje, ik ga straks wel naar een tmobile winkel. Want ik moet van telefoon wisselen en dit werkt niet zo…beetje jammer.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Henk,

Ik zou willen dat ik je een concreet antwoord kon geven, maar op dit moment ben ik ook geheel afhankelijk van de IT-afdeling. Ik zie op dit moment nog geen update over de voortgang. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat alles goed gaat in de T-Shop!

Reputatie 2

Hi Henk,

Ik zou willen dat ik je een concreet antwoord kon geven, maar op dit moment ben ik ook geheel afhankelijk van de IT-afdeling. Ik zie op dit moment nog geen update over de voortgang. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat alles goed gaat in de T-Shop!

In de shop was het in 5 minuten geregeld…jammer dat dit zo moeizaam via de website of app verloopt…

wat is de status van dit probleem? is er inmiddels een oplossing?

Reputatie 2

wat is de status van dit probleem? is er inmiddels een oplossing?

Gewoon even langs de t mobile shop….of 2 weken wachten 🤪

Reputatie 6
Badge +6

Hoi allemaal, ik heb even onderzoek gedaan en ik zie dat de storing inmiddels is opgelost en dat het nu weer zou moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan even weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi allemaal, ik heb even onderzoek gedaan en ik zie dat de storing inmiddels is opgelost en dat het nu weer zou moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan even weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb nog steeds dit probleem en een fysieke sim is geen optie. Enig idee wat ik anders kan doen dan simpelweg via de app of browser een eSim proberen aan te vragen?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Yourisl wat gek dat het bij jou niet lukt. Het zou wel gewoon moeten lukken. Zou je het eventueel via een ander device kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? Dus als het via de telefoon niet werkt, dan even proberen via een laptop en verschillende browsers of uiteraard andersom (ligt er maar net aan hoe je het nu hebt geprobeerd). 

 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi @Pharwin,

ik heb op allerlei soorten apparaten en browsers geprobeerd maar blijf steeds de foutmelding hebben. Heeft u nog andere suggesties?

groetjes,

Youri

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yourisl 

Is het inmiddels wel gelukt? Als dat niet het geval is dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan ga ik er achteraan!

Hi @Yourisl 

Is het inmiddels wel gelukt? Als dat niet het geval is dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan ga ik er achteraan!

Hi @Hajar 

ik ben inmiddels naar een T-mobile shop gegaan waar ze mij een qr code voor een eSim hebben gegeven aangezien dit nog steeds niet online kon. Dus ik heb nu weer een eSim.

11 maanden later is dit gewoon nog steeds een probleem. Is er al een ETA voor wanneer je dit gewoon zelf kunt regelen i.p.v. naar een shop te moeten?

Reageer