Beantwoord

eSim combinatie met oud abonnement

  • 11 June 2021
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Hoi allen,

Ik wil een nieuwe telefoon met daarbij een eSim en wil dit combineren met mijn al lopende abonnement zodat ik zakelijk en privé gescheiden houdt op één telefoon.

Nu wil ik mijn oude abonnement opkrikken naar 5G toegang en unlimited data en een eSim erbij die zo cheap mogelijk is. 

Mijn vraag is: hoe werkt dit?

Bestel ik gewoon een nieuw eSim abonnement met telefoon en plak ik dan mijn fysieke simkaart van de ene telefoon in de nieuwe en dan ben ik klaar? Of zitten er nog andere toeters en bellen aan? 

Alvast bedankt.

 

Groetjes, Edor

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 11 June 2021, 11:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @edortje 

Met een dual sim kan je 2 telefoonnummers met een eigen abonnement gebruiken, ik heb deze functie nog nooit gebruikt maar volgens mij kan je gewoon je simkaart in je nieuwe telefoon steken en voor de Esim de instructies volgen in de instellingen van je telefoon bij abonnement toevoegen.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @edortje  Welkom in de community.

Al de shops zijn gelukkig weer open, ga er even langs dan kunnen ze je verder helpen en het goed uitleggen en het juiste abonnement adviseren.

https://www.t-mobile.nl/winkels

Je kan in de juiste telefoon twee x een abonnement  met verschillende nummers doen.

Een ESim en een gewoon simkaartje.

Maar voor dat ik een heel verhaal type kan je beter even om hulp vragen in een shop.

Dan zie je gelijk hoe het precies werkt.

Succes! En super fijn weekend

 

Reageer