Beantwoord

eSim en geen service in VS

  • 20 September 2022
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Hi, ik zit in de VS, heb een iPhone 14 gekocht, ‘n eSim aangeschaft en deze geinstalleerd maar heb nu geen service. Kunt u me helpen? Mijn oude SIM activeren is ook prima. Ik zie hier voor werk, heb een databundel gekocht maar ben nu niet online en telefonisch bereikbaar.

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 21 September 2022, 09:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @jos traa, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Als je een eSIM hebt aangeschaft, dien je deze alleen nog even te downloaden en te activeren in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim. Voordat je een eSIM kunt gebruiken, dien je altijd na het aanschaffen deze te downloaden (door de QR-code te scannen) en vervolgens nog te activeren in je My T-Mobile account. Voor een fysieke sim geldt alleen dat deze nog geactiveerd moet worden. Gaat dat lukken zo? Mocht het niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie. Dan kijk ik even met je mee! 

Reageer