Beantwoord

esim met tweede sim / dualsim optie.

  • 28 July 2021
  • 4 reacties
  • 413 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 23 reacties

Goedendag,

Ik zou graag een (tweede) Simkaart willen voor een apparaat. Op mijn telefoon heb ik momenteel een esim, waardoor ik via de site en app geen dual sim kan bestellen. Wat kan ik het beste doen? Ik vind het geen probleem om esim om te ruilen voor fysieke sim in mijn mobiele apparaat. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 July 2021, 15:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dizzid 

Bedoel je misschien een duo sim waarbij je 2 simkaarten hebt met hetzelfde nummer voor 2 apparaten?

Deze kan je in je T-Mobile thuis account bestellen en kost €35,59.

Wanneer 1 simkaart is verbonden met het T-Mobile netwerk dan moet het andere apparaat uit zijn of in vliegtuigstand.

Reputatie 1

Ja, die bedoelde ik. Als ik die wil bestellen krijg ik een foutmelding. Ik wist niet dat de ander uit of in vliegtuig modus moest... Dan ga ik er nog even over nadenken of het handig voor mij is. Bedankt, @Waqqas 

Reputatie 7
Badge +14

 Ik wist niet dat de ander uit of in vliegtuig modus moest... Dan ga ik er nog even over nadenken of het handig voor mij is. Bedankt, 

Yep, het zijn dus geen 2 aansluitingen, maar 1 abonnement/aansluiting waarbij door een kopie van de simkaart je deze niet in een ander device hoeft over te zetten om hem tijdelijk daarin te gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan een carkit waar de simkaart echt onderdeel is van de auto. (duurdere merken en voordat Apple / android car uitkwamen).

Reputatie 1

@eric ik heb dus een nieuwe autoradio gekocht, met sim kaart slot en WiFi. Dus het zou wel handig zijn denk ik. Dan laat ik mijn telefoon de sim uitschakelen als ik in de auto stap en vice versa. Dan kan de module internet gebruiken voor navigatie e.d.

Reageer