Beantwoord

factuur

  • 7 July 2021
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste ik wil een klacht deponeren bij jullie. Ik heb al jaren een abonnement bij jullie maar nu ga ik toch wel helers twijfelen over jullie diensten. Ik heb twee nummers op mijn naam staan maar op een nummer ontvang ik ook de facturen van een bedrijfs abonnement. Buiten dat zijn zakelijke rekening meer korting bevat dan ik ontvang vindt ik het niet kunnen dat ik de facturen van een ander kan zien. Ik twijfel er aan of er niemand anders ook inzicht heeft in mijn facturen. Daar ik een nieuwe telefoon aan wilde schaffen ben ik in de winkel in het centrum van Den Bosch geweest. Ik heb deze klacht gemeld en zij wilde mij een korting geven. Nu kan ik in komen dat er eens iets fout kan gaan maar dit is wel heel erg. Zoals jullie in mijn gegevens kunnen zien koop ik altijd de telefoon los. Nu kreeg ik als korting een hoesje. Hahahahahaha dit was lachwekkend. Kom op zo’n bedrijf en dan zo’n data lek. Ik denk dat ik maar contact ga leggen met de persoon waar van ik de facturen ontvang. Ook zou ik gebeld worden door iemand van het management vorige week. Maar ook dat is nooit gebeurd. Ik hoop dat ze dit toch eens netter op gaan lossen. 

icon

Beste antwoord door Dave 8 July 2021, 10:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @EvdG,

Ik had inderdaad niets meer van je vernomen, maar begrijp nu waarom. Ik heb jouw mail in goede orde ontvangen en daar zojuist op gereageerd, ik zie jouw reactie graag spoedig tegemoet!

David. Dankje voor je reactie. Ik ben de dag naar plaatsing door jullie gebeld. Het hele verhaal uitgelegd en honderd maal excuses en dit gaan we oplossen. We bellen u einde van de week terug. NOOIT MEER IETS GEHOORD.  Ik heb je een persoonlijke mail gestuurd. Hoop nu wel op een nette afwerking. 

Reputatie 7

Hoi @EvdG,

Dat is natuurlijk een enorm onfortuinlijke situatie die we heel spoedig moeten oplossen! Ook de actie vanuit de winkel is op z'n zachtst gezegd opmerkelijk en ik zal dit ook zeker meenemen als feedback naar deze T-Shop toe dat dit niet de manier is waarop dergelijke problemen opgelost dienen te worden.

Om dit verder uit te zoeken en zo spoedig mogelijk recht te zetten stuur ik je via een privébericht een aantal vragen door. Met de antworden op deze vragen kan ik dit verder oppakken en oplossen. Zodra ik van jou een reactie binnen heb ga ik hier direct mee aan de slag! Ik zie jouw bericht dan ook graag spoedig tegemoet.

Reageer