Beantwoord

Garantie

  • 22 March 2022
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Reputatie 3

iPhone 12 Pro bij de winkel ingeleverd voor reparatie : faceID werkt niet meer.

Na een week een bericht dat de verkeerde telefoon was aangemeld door de medewerker in de shop. Ik had inderdaad een blauw toestel ingeleverd maar de medewerker had met een heel ander IMEI nummer ingevoerd.

Na anderhalve week krijg ik een prijs-opgaaf : 692,42 euro ! Want er zou vocht in het toestel zitten.

Ik heb gewoon 2 jaar garantie. Ik krijg fotos te zien waar ik niets aan kan zien. Een botte brief zonder verdere uitleg en of ik het geld wil betalen.

Als ik het niet wil moet ik 36,30 onderzoek betalen.

 

VOCHT ? No way.

Ik ben van plan de rechtsbijstand erop te zetten als ik zo de reacties op emerce.nl en bnnvara lees.

What to do ?

 

(En dat na jaren zakelijke klant te zijn)

icon

Beste antwoord door eric 22 March 2022, 15:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3

ik heb tmobile een bericht gestuurd.

daarnaast : https://www.emerce.nl/nieuws/honderden-klachten-reparatiebedrijf-dynafix

(wow!)

Reputatie 7
Badge +14

Op dit forum bespreken we alleen consumenten vragen. Zakelijk zijn er veel uitzonderingen mogelijk, zeker wat grotere bedrijven stellen hun eigen SLA op met een leverancier.

Toch zal een Apple waarbij de vochtindicator stickers water aangeven nooit onder garantie worden gerepareerd. Als je niet vertrouwd dat dit zo is, laat dan het toestel ongerepateerd terug komen en lever het toestel dan bij een van de Apple stores in ter reparatie. Heb je een soort second opinion.

Reputatie 3

Ik heb de vocht indicator zelf bekeken met hulp van apple chat support

stom dat ik ben geen foto gemaakt

nu zou er opeens vocht in zitten , erg vreemd

als je het internet afzoekt….