Beantwoord

Gebeld door spraak computer

  • 8 October 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Beste,

Sinds woensdag word ik door verschillende nummers gebeld. 

6-10 14:31 0626 851732 
7-10 14:45 0626 358045 
8-10 14:24 0626 356355 

Waneer ik opneem krijg ik een soort van computer stem en vertelt iets over mijn BSN nummer in het engels en dat ik 1 moet kiezen voor meer opties. Dit doe ik dan natuurlijk niet. Maar hang gewoon op. Kunnen jullie hier iets mee? 

mvg, 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 October 2021, 12:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DKNY 

Heb je hier nog steeds last van? Neem ook eens een kijkje in Dit topic.

Welke telefoon heb je? Sommige telefoons hebben een functie waardoor spam automatisch wordt herkent.

Je kunt ook kiezen voor een nieuwe nummer maar ik weet niet of je dat wilt? Het kost je €21,34 en is via de klantenservice te regelen. Je kan ook bijvoorbeeld een prepaid nummer middels nummerbehoud porteren naar je huidige abonnement, je kunt daarvoor een gratis prepaidkaart aanvragen bij een provider 😉

Hallo @DKNY 

Heb je hier nog steeds last van? Neem ook eens een kijkje in Dit topic.

Welke telefoon heb je? Sommige telefoons hebben een functie waardoor spam automatisch wordt herkent.

Je kunt ook kiezen voor een nieuwe nummer maar ik weet niet of je dat wilt? Het kost je €21,34 en is via de klantenservice te regelen. Je kan ook bijvoorbeeld een prepaid nummer middels nummerbehoud porteren naar je huidige abonnement, je kunt daarvoor een gratis prepaidkaart aanvragen bij een provider 😉

Hoi bedankt voor je reactie. Het is inmiddels gestopt gelukkig. Nog wat SMSjes van onbekende mobiele nummers maar ze hebben het bij mij opgegegeven denk ik!
Kiezen voor een nieuw nummer lijkt mij inderdaad niet heel handig. Heb dit nummer al meer dan 20 jaar.

Reputatie 7
Badge +15

Ah ja kan ik snappen, het oude nummer wordt zeker ook gebruikt bij heel veel instanties zoals dat ook bij mij het geval is 😀