Beantwoord

Gebruikersnaam wijzigen

  • 20 May 2023
  • 22 reacties
  • 290 Bekeken

Hallo ! 👋

Nou ik wou mijn persoonlijke gebruikersnaam een tijdje geleden weer veranderen of wijzigen van mijn account, maar helaas en jammer genoeg zag ik geen optie staan bij mijn profiel instellingen heel vreemd en raar waarschijnlijk..?

Note - Heel Graag..!

een hulp of advies een van jullie dienst leden mischien..


Edit - Mijn huidige Huyar_1970 naar Huyar_2070

(A.U.B), 🙏

Groeten

Huyar,

👋

 

icon

Beste antwoord door eric 21 May 2023, 00:02

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het is inderdaad geen optie om zelf je gebruikersnaam te veranderen.  Anders worden topics lastig lezen en denk je, ' wie is dat nu weer?.

Het is inderdaad geen optie om zelf je gebruikersnaam te veranderen.  Anders worden topics lastig lezen en denk je, ' wie is dat nu weer?.

 

Hai ! @eric 

 

Klopt! maar ik had wel echter heel graag gezien dat bepaalden t-mobile moderators bij dit community platformen kunnen reageren en doen of deze mogelijkheid heel toevallig met wijzigen of verwijderen van account's kon bieden, dus daarom toch mijn vraag aan hun en wacht nog steeds speciaal antwoord af van jullie gemachtigden leden of medewerkers voor klanten, want ik wil alleen het twee nummers of cijfers laten wijzigen of veranderen van mijn boven genoemden bericht zo vriendelijk mogelijk die stukken van (_1970) naar (_2070) zo iets gewoon en niet echter zo onbekend en moeilijk volgens mij tenminste met mijn profiel superman avatar foto held natuurlijk..?

 

😜 

 

Groeten..! 😁 

 

Werkze nog en success, 🛠  💪 

 

Huyar,

 

👋

 

Reputatie 7
Badge +9

HI @Huyar_2070 

Ik heb zoals je kunt zien je gebruikersnaam gewijzigd naar Huyar_2070. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

HI @Huyar_2070 

Ik heb zoals je kunt zien je gebruikersnaam gewijzigd naar Huyar_2070. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Heel Bedankt..! @Hajar

 

😄 👍 

Reputatie 4

Ik heb ook het verzoek of mijn gebruikersnaam gewijzigd kan worden. Hij is nu wel erg makkelijk te herleiden en ik zou graag wat anoniemer zijn op dit forum. Mag mijn gebruikersnaam wlmpie worden (Let op de l (L) en geen i  in de gebruikersnaam!)

Alvast veel dank aan de moderator  die dit wijzigt.

Reputatie 7
Badge +14

Dus gewoon puur @WLmpie ? 
Zodra een moderators tijd heeft pakken dit op!

Fijn weekend.

Reputatie 4

Inderdaad maar hoeft niet met hoofdletter L mag ook kleine l zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wlmpie 

Zoals je kunt zien heb ik je gebruikersnaam gewijzigd. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Geniet van deze zonnige zondag.

Reputatie 4

Top, hartelijk bedankt. 

Zou iemand mijn gebruikersnaam die ik in 2011 aangemaakt hebt en sindsdien nooit gebruikt heb willen veranderen in Jordy.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SoccerStare, de gebruikersnaam 'Jordy’ is al in gebruik. Heb je nog een andere naam die je graag zou willen, of wellicht enkele cijfers of letters als toevoeging? Laat het me maar weten, dan wijzig ik hem direct voor je! 

@Marciano Jordy1311 graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jordy1311, super en bedankt voor de supersnelle reactie! Ik heb je gebruikersnaam gewijzigd! 😄

Kan iemand mijn gebruikersnaam ook wijzigen? Alvast dank!!

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @gijspelzer  Welke naam wil je? Zet de nieuwe naam vast in een reactie zodat als er tijd is een moderator je naam kan wijzigen . Het is erg druk dus je moet wel even geduld hebben.

Groetjes. 

Hallo @gijspelzer  Welke naam wil je? Zet de nieuwe naam vast in een reactie zodat als er tijd is een moderator je naam kan wijzigen . Het is erg druk dus je moet wel even geduld hebben.

Groetjes. 

Graag wijzigen in ‘GijsBr’, dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GijsBr 

Zolas je kunt zien heb ik jouw gebruikersnaam ook gewijzigd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hoi moderators,

 

Kan mijn gebruikersnaam tzt ook gewijzigd worden? o.dido is in strijd met jullie voorwaarden.

Indien mogelijk de nieuwe gebruikersnaam: pvh

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

@pvh23 De username pvh is al bezet dus ik heb er pvh23 van gemaakt, ik hoop dat je het me vergeeft! 😉

Bedankt. 

Hey !👋

 

Kunnen jullie deze keer nogmaals mijn gebruikersnaam wijzigen van die stukje _2070 naar (Huyar_2170) regelen alsjeblieft!

 

Groeten! 👋

 

;-)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Huyar_2170, done! ✅

Reageer