Beantwoord

Geen actieve blokkade

  • 5 May 2023
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb in mijn mobiele t-mobile geen openstaande rekening, geen blokkade op 0900 of op rooming.

 

toch kan ik geen 0900 bellen en in buitenland geen verbinding krijgen met een ander netwerk. 
 

op tijden dat ik kan bellen naar klantenservice ben ik druk of zijn er te veel wachtende voor je.

 

op de chat nooit niemand beschikbaar.

wat kan ik doen om toch te kunnen bellen naar 0900?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 5 May 2023, 21:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je toevallig een nieuw abonnement met een nieuw nummer en nog geen 2 facturen betaald? Dan klopt dit. Het wordt na die 2 betalingen vrijgegeven.

Ik heb dit abonnement al maanden. 

Reputatie 7
Badge +14

@Maas_GJ Heb je toevallig Betalingsachterstand of betalingsregeling? 

Ben je in het buitenland? Heb je al de opties al doorgelopen in de app (op je account) onder de opties “meer” 

 

Heb geen betaalachterstanden en geen betaalregeling.

 

als ik in de chat ook aangeef niet te kunnen bellen zegt de robot ook u heeft geen blokkades en toch werkt het niet

Reputatie 7
Badge +14

@Maas_GJ Is je simkaart soms stuk? Ben je in de gelegenheid om hem te testen in een andere telefoon en een andere Sim in jouw telefoon? Instellingen telefoon niet goed?  Kortom loop alles even door

Ga anders even langs een shop morgen hopelijk kunnen ze het oplossen 

https://www.t-mobile.nl/winkels

Reputatie 4

Goedemorgen @Maas_GJ! Was je al langsgegaan bij een T-Shop om je te laten helpen? Of ben je nu in het buitenland? Als het nog niet opgelost is, kijken we graag even intern naar de instellingen van je aansluiting. Wil je me daarvoor een privébericht sturen met daarin ter controle je achterrnaam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan mag en kan ik je verder helpen en dat doe ik graag! Dankjewel! 😊

Reageer