Beantwoord

Geen sms geen melding voor aanvuller of bij 80% verbruik

  • 16 January 2022
  • 8 reacties
  • 266 Bekeken

Reputatie 3

Update 21:20uur

Oudere versie app 6.6.0 installeren leid ook tot niets. T-Mobile doe hier iets aan. Ik krijg gewoonweg geen enkel melding/bericht wat mijn verbruik is. Geen enkele inzicht in mijn gebruik, BALEN😡🤬😡

Update 21:09uur

Heb zonet hele telefoon gereset, fabrieksinstellingen, niks. Na nieuwe installatie, gelijk via speedtest data verbruikt, om te zien of ik melding krijg. Niks !!!!! Problemen liggen bij T-Mobile. 

Sinds paar dagen krijg ik geen melding of sms dat 80% al is gebruikt van data, en ook geen voor de gb-aanvuller. Opnieuw de- en installeren van de app heeft niks geholpen, nergens te lezen dat er storing is. Beta app versie 6.7.0 (99137),verwijderd terug naar stabiele versie ook niks....wat is er aan de hand, behoorlijk frustrerend dit. Heb all feedback naar ontwikkelaars doorgegeven. Probleem tot nu nog aanwezig. Los dit op!!!

Ik zit nu dagelijks met perioden zonder internet, totdat ik zelf ontdek, dat ik 0,0 data nog heb, dan duurt het minuten voor ik kan opwaarderen of verder gaan. 

icon

Beste antwoord door Ad1974 17 January 2022, 22:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 1

Ik heb nog wel 2 sms’jes gehad afgelopen week. 

Reputatie 3

Ik tot paar dagen terug, elke dag melding gekregen zoals het hoort, nu niet meer

ben dus niet de enigste die hier last van heeft, heb sinds afgelopen woensdag ook al niks meer ontvangen en is wel vrij vervelend

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ad1974 en @kathtoffel 

Ik wil dit graag voor jullie uitzoeken! Kunnen jullie wel andere sms berichten ontvangen? Wat gebeurt er als je je toestel opnieuw start? Zouden jullie mij ook een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de latste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik als het nodig is jullie case doorzetten naar de technische afdeling. Als je op mijn naam klikt dan kun je een bericht sturen. 

Ik hoor graag van jullie!

Reputatie 3

Alle sms's krijg ik, alles werkt prima, behalve dus geen inzicht in verbruik, gelukkig is er nog iemand anders die dit ook ervaart. Hajar...ff serieus ..opnieuw start? Ik heb zelfs een volledige reset gedaan, kom op hé...ik heb alles gedaan..ligt aan T-Mobile

Reputatie 3

@kathtoffel 

Ik ben niet de enige dus

Reputatie 3

Update 17-01-2022. Tijd: 22:06uur

 

Inmiddels krijg ik weer meldingen over verbruik. Fijn

Reputatie 7
Badge +9

@Ad1974 

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat jet weer werkt.