Beantwoord

gewonnen prijs summerdeals

  • 2 October 2021
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Met de summerdeals heb ik Apple airpods gewonnen.

Maar door een fout zijn ze nooit bij mij aangekomen omdat ze naar het verkeerde adres zijn gestuurd.

Na veel over en weer contact wordt ik nu afgescheept met een Bol.com cadeaukaart van €10,-.

Dit vind ik niet echt een vergoeding voor de prijs die ik eigenlijk gewonnen heb.

Ik voel mij niet serieus genomen en tijdens het laatste telefoongesprek met T-Mobile is de verbinding door jullie verbroken omdat ik duidelijk heb laten merken dat ik dit bij de konijnen af vind, zeker omdat ik al zo lang klant ben bij jullie.

Dus nogmaals ik neem hier geen genoegen mee en hoop dat er bij deze van jullie kant uit een betere oplossing komt dan deze.

icon

Beste antwoord door Dave 4 October 2021, 09:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @PetraJanson .

Wat vervelend. Had je een verkeerd adres opgeven? Was het een gratis loterij? Of had je een lot moeten kopen? Dat maakt in zoverre iets uit dat bij gewoon een gratis verloting niet echt een overeenkomst tot stand is gekomen waarop je je kan beroepen. 

Reputatie 7

Hoi Petra,

Wat onwijs zuur dat het verkeerd is gegaan met de door jou gewonnen prijs, ik snap dat je daar enorm van baalt! 

Ik kan op dit moment niets garanderen, qua oplossing voor de jammerlijke gang van zaken, maar ik wil in ieder wel graag voor je kijken wat ik eventueel voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan en mag ik met je meekijken en hopelijk kan ik dan nog wat voor je betekenen!

Maar door een fout zijn ze nooit bij mij aangekomen omdat ze naar het verkeerde adres zijn gestuurd.

Na veel over en weer contact wordt ik nu afgescheept met een Bol.com cadeaukaart van €10,-.

Dit vind ik niet echt een vergoeding voor de prijs die ik eigenlijk gewonnen heb.

 

Spijtig dat het zo is gelopen, T-Mobile is in dezen wel coulant, conform de Actievoorwaarden hadden ze namelijk niets hoeven doen zoals in de actievoorwaarden onder artikel 1 lid 5 en artikel 2 lid 5 vermeld staan.

 

Ik voel mij niet serieus genomen en tijdens het laatste telefoongesprek met T-Mobile is de verbinding door jullie verbroken omdat ik duidelijk heb laten merken dat ik dit bij de konijnen af vind, zeker omdat ik al zo lang klant ben bij jullie.

 

De klantenservice kan weinig veranderen aangezien ze zich in dit geval houden aan de afspraken waarmee jij akkoord bent gegaan. Omdat het geen verkoop betrof, kan T-Mobile in de actievoorwaarden aangeven dat ze niet verantwoordelijk zijn voor verlies, beschadiging etc. 

 

 

Was het een gratis loterij? Of had je een lot moeten kopen? Dat maakt in zoverre iets uit dat bij gewoon een gratis verloting niet echt een overeenkomst tot stand is gekomen waarop je je kan beroepen. 

Ook bij een loterij komt een overeenkomst tot stand, bij de T-Mobile Summerdeals waren bijvoorbeeld deze actievoorwaarden van toepassing. 

 

Laten we voor @PetraJanson hopen dat @David misschien toch iets kan betekenen in deze situatie.