Beantwoord

graag hulp

  • 20 October 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Goedemorgen allen,

 

voordat ik begin heb ik 4x abonnementen lopen op 1 adres bij T-Mobile.

Wat heb ik een slechte ervaring met deze bedrijf, 4 oktober 2021 verleng ik mijn thuis abonnement 6 oktober krijg ik een sms’je met dat u klantvoordeel van 10 euro naar 6,50 euro gaat, ik gebeld en het aangegeven van dat dit niet klopt waarop de medewerker reageerde ja dat is inderdaad niet correct, dit komt omdat je thuis abonnement verlengd is en het nog steeds in afwachting is van goedkeuring voor om het bij toe te voegen aan jou klantvoordeel maar komt goed ik zal een case aan maken en we zullen het oplossen. Ik enkele dagen gewacht zoals ik het idee had nee hoor nog steeds niet opgelost, elke keer 10x per dag inloggen om te kijken of ik weer toegevoegd ben maar helaas, weer gebeld met t-mobile zakkelijk weer een andere medewerker die verteld mij ja ik ga het eventjes bespreken met mijn collega, ik in de wacht gezet voor 10/15 min maar helaas ook geen oplossing, ze weten ook niet waar het probleem is hebben ze me  op dat moment doorgeschoven naar t-mobile thuis, daar een andere medewerker gesproken die verteld mij ja je moet nog eventjes afwachten het systeem is trager dan normaal het kan een week duren🤔, ik een week gewacht weer contact opgenomen krijg ik dit te horen we weten nog steeds niet wat het probleem is, wordt elke keer van kastje naar muur en anders om gestuurd niemand kan dit oplossen niemand kan me helpen en niemand weet antwoord, ook deze moederkerk geeft aan wacht nog enkele dagen heb ook een cade aangemaakt we gaan er achter aan, ik weer dagen gewacht en opeens krijg ik na enkele dagen een e-mail met gefeliciteerd u probleem is opgelost ik heel blij naar mijn account weer om in te loggen wat ik al dagelijks 10x doe inloggen en kijken maar wat denk je nee hoor niks opgelost gewoon een e-mail voor de lol gekregen ik maar weer contact opgenomen en wat krijg ik te horen ja het probleem is opgelost dat klopt, ik verbaast antwoord geven wat is er opgelost ik zie niks terug in mijn account ja meneer het kan maximaal 24 uur duren zo niet bel dan terug, ik heb dus tot de volgende dag gewacht en ja hoor precies wat ik dacht nog steeds geen oplossing en niet zichtbaar in mijn account, heb maar weer eens contact opgenomen en het verhaal weer opnieuw uitgelegd ook dit keer is mij verteld we gaan weer een case aanmaken en gaan het probleem oplossen heb het idee er werken school studenten die er totaal geen vertand van hebben, ik als bedrijf zou me kapot schamen dat dit tot heden niet opgelost is en niemand kan helpen. Dit is triest voor woorden, ik heb al zo lang gewacht en hiermee al zo lang op zitten wachten heb ik dus gisteren 19-10-2021 weer contact opgenomen met zakkelijke afdeling en deze medewerker helemaal met mij medeleven en mij laten voelen ik ga u helpen meneer dit komt helemaal goed geen zorgen dit kan zo niet en ik ga hier achter na ik zal contact opnemen met t-mobile thuis en zal ik u daarna bellen dit gesprek heeft dus een dikke uur geduurd omdat hij eerst zelf aan het checken was en kijken en met andere aan het bespreken. Dus ben ik door deze medewerker beloofd om dezelfde dag terug gebeld te worden, maar wat denken jullie nee hoor niks van gekomen deze persoon heeft beloftes gedaan zoals de rest met oplossen en mij laten zitten, ik zit dus tot de dag met vandaag zonder oplossing zonder mijn volledige klantvoordeel waar ik recht op heb bij meerdere abonnementen, het lijkt er op dat ik aan het lijntje wordt gehouden zodra mijn verlening voorbij de 14 dagen bedenktijd is dat ik dus geen kant meer op kan gaan, dat is het nu ook de 14 dagen zijn voorbij. Ik weet niet waar ik moet zijn en niemand kan helpen het probleem is en wordt maar niet geholpen iedereen doet valse beloftes wat is dit een slechte service heb spijt van deze verlening en de diensten en service die worden aangeboden ver onder nul. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 October 2021, 13:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Slechte.service

Dit is al de zoveelste topic die je vandaag hebt aangemaakt en dat gaat tegen onze huisregels.

Dit topic gaat op slot en jouw vraag zal hier verder worden behandeld. Houd het dus bij dat topic!