Beantwoord

Gratis Deezer Family?

  • 30 November 2021
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Wat betekent dit “Deezer Familie CPRwk??”, kan ik Deezer Family gratis activeren voor de looptijd van mijn abonnement?

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 1 December 2021, 09:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Woolly Rhino Welkom in de community.

Wacht even met registreren, ik ga het voor je vragen, ik denk niet dat dit klopt namelijk.

Of ben je lid via familieleden al lid?
Met de bundel Deezer Family kunnen maximaal 6 familieleden tegelijkertijd muziek luisteren. Alleen de hoofdgebruiker (masteraccount) moet een T-Mobile abonnee zijn, dit is ook de persoon die betaalt voor deze dienst. Als de hoofdgebruiker al een Deezer profiel heeft, kan hij dit gewoon behouden. 


Morgen mee nieuws. 
MVG.

Of ben je lid via familieleden al lid?
Met de bundel Deezer Family kunnen maximaal 6 familieleden tegelijkertijd muziek luisteren. Alleen de hoofdgebruiker (masteraccount) moet een T-Mobile abonnee zijn, dit is ook de persoon die betaalt voor deze dienst. Als de hoofdgebruiker al een Deezer profiel heeft, kan hij dit gewoon behouden. 

 

Nee er is niemand anders lid van Deezer, ik heb alleen Spotify.

Reputatie 7
Badge +14

@Woolly Rhino Ik heb het doorgegeven aan de moderators (die nu hoogstwaarschijnlijk al 🛌 slapen) 

Morgen zal er vast wel een reactie van ze komen.

Het lijkt echt op een foutje, afwachten dus. 
Groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Woolly Rhino 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Als een ware Deezer fan ben ik erg blij met het product en wij bieden Deezer Family nu de 1e maand gratis aan waarna je € 14,99 per maand gaat betalen. Dus de gratis kosten gelden alleen voor de eerste maand. Mocht je familie ook interesse hebben dan zou het een leuke deal kunnen zijn. Mocht je voor een andere variant willen kiezen dan zou Deezer Vast of Deezer Flexibel een optie kunnen zijn. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over Deezer. 

Ik hoop dat je zo verder komt!