Beantwoord

Hoe lang duurt wijzigen detelefoongids.nl

  • 28 September 2022
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 4

Als ik vandaag een wijziging aan https://mijnnummervermelding.nl/ heb doorgegeven wanneer wordt die dan op https://www.detelefoongids.nl/ zichtbaar?

icon

Beste antwoord door drs Chris 12 October 2022, 15:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Pfoe, een telefoongids... geen ervaring mee. Staat er niets op de website van de telefoongids? 

Reputatie 4

Er staat in de bevestiging email: “De verwerking daarvan kan enige tijd in beslag nemen.”

Reputatie 6
Badge +3

Hi @drs Chris

Ik moet je het antwoord ook verschuldigd zijn, ik weet het namelijk eerlijk gezegd ook niet, daarnaast kan ik er ook geen informatie over terug vinden. Zou je ons op de hoogte willen houden wanneer het is verwerkt? Dan heeft de rest van de Community ook een antwoord, mochten ze hier naar opzoek zijn. Voor nu wens ik je een hele fijne dag toe!

Reputatie 4

Ik heb het volgende gevonden bij TROS Radar :

De aangepaste naam zal nu over drie dagen bekend zijn bij de nummerinformatiediensten, binnen twee weken bij de elektronische gidsen en zal worden verwerkt in de eerstvolgende editie van de papieren gids.

Maar dat is info uit 2012, ik verwacht dat het tegenwoordig sneller kan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Chris,

Bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb ook nog even gezocht, maar ik kan ook niks anders vinden dan de melding dat de verwerking enige tijd in beslag kan nemen.

Laat het ons absoluut weten als de wijziging is doorgevoerd, zodat de Community dit ook weet. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄

Voor nu een hele fijne dag gewenst,

Marciano

Reputatie 4

Nog niet bekend bij detelefoongids.nl wel al bij telefoonboek.nl en 1888

Reputatie 4

Ik sta in detelefoongids.nl heeft 13 dagen geduurd.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @drs Chris, super, dank voor het doorgeven! Mochten andere mensen hier ook nieuwsgierig naar zijn, dan kunnen ze het antwoord mede door jou hier terugvinden. Nogmaals dank hiervoor! 😁

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer