Beantwoord

Hoelang ben ik al klant bij jullie?


Hoelang ben ik al klant
icon

Beste antwoord door Bas 6 August 2018, 16:48

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @schupae 

Ik ben direct voor je gaan kijken en je bent sinds maart 2011 klant bij ons!

Reputatie 7
Badge +9
Hi @007Harm

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je sinds januari 2011 klant bent bij ons! 🙂
Reputatie 7

Hi @Tamara0312 

Op je My T-Mobile zie je inderdaad alleen je huidige contract (en eventueel vorige en het nieuwe contract), maar niet de totale tijd dat je bij ons klant bent. Ik wil dit natuurlijk graag voor je nakijken! Zou je mij een privébericht kunenn sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Ik ga dan zo snel mogelijk voor je nakijken hoe lang je al klant bent bij ons!

Hoi @David,

Ik heb gisteren de klantenservice al gesproken. Is niet meer nodig nu, dank je wel! 

Reputatie 7

Hoi @Alive76,

Dat wil ik graag voor je nakijken! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Als je dan ook gelijk het ordernummer van je bestelling doorstuurt dan kan ik je andere topic ook gelijk beantwoorden. :grin:

Reputatie 2

Hoe lang ben ik al klant bij jullie.

Hoe lang  ben ik al klant bij jullie?

Hoelang ben ik al klant? En is het mogelijk om alle contracten in te zien?

Hoe lang ben ik al klant bij jullie?
Reputatie 7

Hi @LJ01121987,

Dat wil ik graag voor je nakijken. Kun je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Ik kan dan in ieder geval alvast opzoeken hoe lang je al klant bij ons bent. Je kunt in ieder geval contracten inzien via jouw My T-Mobile account en daarnaast is het afhankelijk van een aantal factoren (waar heb je jouw contract afgesloten, hoe oud is het, etc.) of de andere contracten in te zien of op te vragen zijn.

Ik zie jouw privébericht graag tegemoet!

Dankjewel.

Reputatie 7

Hoi @san74,

Dit heb ik gelijk voor je gecheckt en je bent al sinds oktober 2005 klant bij ons, dus we hebben onlangs het 15-jarig jubileum gehad! :tada:

Ben je nog altijd helemaal tevreden en is er misschien nog iets waar wij je bij kunnen helpen? Laat het gerust weten, we zitten er klaar voor!

Hoe lang ben ik al klant bij jullie?

Reputatie 7
Badge +1

Als je inlog op my T-Mobile en dan naar abonnementen gaat staat daar precies de datum vermeld sinds wanneer je klant bent, dit geld althans voor T-Mobile thuis, voor mobiel weet ik het niet maar zal wel het zelfde zijn.

Hoe lang ben ik al klant?

Dank je @BeMu maar dat is bij een mobiel abonnement dus niet het geval. Heb alles na zitten kijken in my T-Mobile en heb het niet kunnen vinden. Ik ben namelijk niet op zoek naar de begindatum van mijn huidige contract, maar vanaf wanneer ik mijn eerste contract afsloot. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Thundermunch 

Dit wil ik graag voor je controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan laat ik het je weten!

Reputatie 3
Hey Sven,

Ik ben het meteen voor je gaan nakijken in ons systeem. Daar zie ik dat je sinds 14-09-06 klant bij ons bent! :D

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten!
Reputatie 1

Hoe lang ben ik al klant?

Reageer