Iemand toevoegen aan Deezer Family lukt niet

  • 17 February 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Ik heb mijn Deezer Premium account omgezet naar Deezer Family. Nu heb ik mijn dochter toegevoegd (die had nog geen Deezer account) en dat ging prima. Maar ik wil mijn partner ook toevoegen en dat lukt niet. Hij heeft een Deezer Premium account. Als hij de uitnodiging voor Deezer Family wil accepteren geeft hij aan dat hij een Deezer Free account moet hebben. Hoe kan ik hem nou toevoegen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JudithV75 

Ik denk graag met je mee. Heb je deze stappen al gevolgd?

Om onafhankelijke accounts toe te voegen aan je abonnement, volg dezelfde stappen, maar klik na Voeg een lid toe op Stuur een uitnodiging. Zodra ze je uitnodiging aanvaarden om bij je abonnement toe te voegen, kunnen onafhankelijke accounts hun bestaande inloggegevens voor hun Deezer account gebruiken en toegevoegd worden aan het Deezer Family abonnement. Ze hebben ook de optie om een nieuw Deezer account aan te maken, als ze er nog geen hadden voor ze de uitnodiging ontvingen.

Kan je partner inloggen met zijn gegevens? Als dat niet werkt dan kun je het beste contact opnemen met Deezer, zij kunnen je daarbij verder helpen. Je kan op deze pagina nog extra informatie vinden en contact met ze opnemen. 

Ik hoor graag of je zo verder komt. 

Dat werkt helaas niet. Deze stappen hebben we doorlopen en dan krijgen we de melding dat er alleen een free deezer account gekoppeld kan worden. Maar mijn partner heeft een premium account. 

Reputatie 7
Badge +9

@JudithV75 Dan adviseer ik je om contact op te nemen met Deezer, want zij hebben namelijk meer inzicht in waar het mis gaat. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. 

Reageer