Klacht: Mijn T-mobile mobiel was gehackt en foutief abonnement staat nog steeds in mijn account

  • 20 January 2023
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Half december 2022 is mijn account gehackt. Gelukkig was ik er op tijd bij en is het door de hackers afgesloten abonnement inclusief telefoon geblokkeerd door T-mobile. De telefoon was ook niet verstuurd.

Dit foutieve abonnement staat echter nog steeds in mijn account en gaat in op 13 april 2023.

Ik heb hierover al minimaal 4 keer contact gehad met jullie klantenservice en ik ben ook in december al een keer teruggebeld met de garantie dat het abonnement binnen enkele dagen uit mijn account zal worden verwijderd. Ook de laatste keer, nu een week geleden, werd dit opnieuw toegezegd.

Tot op heden is dit niet gebeurd en dit baart me zorgen omdat ik straks alsnog voor dat onrechtmatig aangevraagde abonnement kan gaan opdraaien.

Graag ontvang ik zo snel mogelijk een reactie en actie op het nu daadwerkelijk verwijderen van het onjuiste abonnement.

smiekNL 1 jaar geleden

Yes! het is nu toch gelukt! helaas pas na 2 maanden maar het abonnement is nu verwijderd uit mijn account.

heel erg bedankt voor jouw actie, Hajar!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5

Hoi @smiekNL

Ik kan me voorstellen dat je hierin graag duidelijkheid wilt. Kun je mij via een privébericht voorzien van het 06-nummer, adres, de geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN? Dan kijk ik mee, opdat ik het zo snel als mogelijk voor je kan oplossen. 

We zijn inmiddels 12 dagen verder en nog steeds staat het foutieve abonnement in mijn account bij T-Mobile.

Dezelfde dag dat Mitch reageerde heb ik hem een privébericht met mijn gegevens gestuurd. Tot op heden geen reactie, ook niet na nog een vraag aan hem om een update.

Wanneer wordt het onjuiste abonnement dan eindelijk uit mijn account verwijderd? Wat kan ik nog doen om dit voor elkaar te krijgen?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @smiekNL 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jet 06-nummer en het onjuiste nummer dat is geregistreerd, naam, geboortedatum, volledige adres de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen. 

Yes! het is nu toch gelukt! helaas pas na 2 maanden maar het abonnement is nu verwijderd uit mijn account.

heel erg bedankt voor jouw actie, Hajar!

Reputatie 7
Badge +9

@smiekNL Graag gedaan! Ik ben blij dat het eindelijk is opgelost. Mocht je in de toekomst vragen dan kun je hier altijd terecht. 

Reageer