Beantwoord

klantenservice blijft ongewenst bellen

  • 2 June 2023
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Goedendag,

ik maak bij T-mobile gebruik van een telefoonabbonement en heb geen verder belang. De klantenservice blijft willekeurig bellen met aanbiedingen, wat erg onhandig is met onregelmatige werktijden. Als ik aan de lijn vraag wat ik moet doen om daarover niet gebeld meer te worden wordt ik naar de app verwezen. Heel veel wijzer werd ik er niet door, en het auto-menu van de klantenserivce aan de lijn bood ook niet de nodige optie.

Hoe kan dit alsnog geregeld worden?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 2 June 2023, 19:02

Bekijk origineel

2 reacties

Aan de telefoon zeggen dat je niet meer gebeld wilt worden zou genoeg moeten zijn, Dat zou al moeten tellen als gebruik maken van je ‘recht van verzet’. Je zou in je my t-mobile ook na kunnen kijken of bij je privacy instellingen iets gewijzigd kan worden, maar helaas blijkt ook dit in de praktijk soms niet voldoende.

Je kunt ook deze voorbeeldbrief versturen : https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefonische-verkoop/voorbeeldbrief-bel-mij-nooit-meer-recht-van-verzet

Stuur deze naar;
T-Mobile Netherlands B.V.
Waldorpstraat 60, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag

Als je dan nog gebeld wordt kun je een klacht indienen bij het ACM.

 

Maar misschien kan een t-mobile moderator hier ook nog iets voor je betekenen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @NosayjAL  Wat lastig, maar gelukkig kan je altijd zo’n nummer blokkeren.

Ontvang je regelmatig ongewenste telefoontjes van hetzelfde nummer? De makkelijkste oplossing is om dit nummer te blokkeren. Dat doe je via de Telefoon-app van je smartphone. 

Ga naar de oproep en houd het nummer lang ingedrukt. Als het goed is, zie je nu een optie verschijnen met “Blokkeren/Spam melden” of iets dat erop lijkt. Zodra je dit selecteert, wordt het ongewenste nummer geblokkeerd en kan diegene jou niet meer bereiken.


Ook kan je in de instellingen van de app of website van TM onder de

Opties ‘Meer-privé verschillende  opties aan/uitzetten.

Fijn weekend! 

Reageer