Klantvoordeel aanvragen lukt niet na verhuizing

  • 8 December 2022
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Mijn verhuizing is doorgegeven, internet en tv doen het prima en nu wil ik graag weer klantvoordeel aanvragen, maar dan krijg ik te horen dat mijn mobiele nummers niet bekend zijn bij het nieuwe adres. Wat nu?


1 reactie

Hi @Hendrik70, ik snap dat je graag alle voordelen wilt ontvangen - ik ga je hierbij helpen!

Heb je de adresgegevens ook gewijzigd van jouw mobiele abonnementen? Dit kan je gemakkelijk doen in jouw eigen T-Mobile omgeving onder het kopje ‘Mijn gegevens'. Zodra jij dit ook hier hebt doorgevoerd is het voor jou mogelijk om de Klantvoordeel aan te vragen, ook dit doe je via jouw eigen T-Mobile account. Dit doe je dan onder het kopje ‘Mijn Klantvoordeel’. Wanneer de adresgegevens bij alle abonnementen op hetzelfde adres staan en jij dit aanvraagt, dan gaat dit ook direct in!

Laat je mij even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Manouk 

Reageer