Klantvoordeel na verlenging

  • 8 January 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Beste lezer,

Ik heb vandaag mijn abonnement van 't mobile verlengd echter via belsimpel omdat deze een beter aanbod gaven. Nu kreeg ik en mijn vrouw net een SMS dat ons klantvoordeel gewijzigd is. En wij nu het normale tarief gaan betalen. Wij hebben beide een unlimited bundel en 't mobile thuis op ons adres.

Ik kan haar nummer ook niet meer toevoegen aan klantvoordeel want dan geeft deze aan dat haar nummer niet op het zelfde adres geregistreerd staat.

Dit betekend dus dat wij beide meer in de maand gaan betalen als wat wij deden.

Hoe is dit op te lossen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jwschilder 

Ik wil graag met je meekijken. Hiervoor heb ik wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Deze gegevens heb ik nodig ter controle en dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer